Iran Varzeshi

راموس: افتخار میکنم خشم هواداران سر من خالی میشود

-

ســرخیو راموس پــس از بــرد 2 بر صفر رئالمادریـ­ـد برابــر وایادولید گفت کــه افتخار میکند طرفداران خشم خود را به سمت او روانه میکنند.

او درباره روند رئال گفت: «زمانی که اوضاع خوب پیش نمیرود باید آرام باشید، تالش کنید و به سعی خود ادامه بدهید. امروز تیم ما مقابل تیمــی که خیلــی خوب فوتبال بــازی میکند عملکرد بهتری به نمایش گذاشــت. نتایجی که آنها گرفتهاند تصادفی نبوده است. نکته مهم این است که ما آن روزهای بدی که داشتیم را پشت سر گذاشتهایم.»

او درباره بحران اخیر رئال گفت: «ما کامال درک میکنیم که طرفداران چه حســی دارند. بازیکنان مســوول هســتند و ما کسانی هستیم که فرصت آن را دارند کــه اوضاع را برگردانند. پس از گل اول، بهنظر میرســید که شــوق به برنابئو برگشته اســت و تماشاگران تشویقی که نیاز داشتیم را انجام دادند. ما نیاز داریم روحیه خوبی داشته باشــیم تا بتوانیم سخت کار کنیم و نتایج خوبی بگیریــم و گل بزنیم.» راموس از سانتیاگو ســوالری هم حمایت کرد: «مربی هر فردی که باشد، ما تا پای جان با او خواهیم بود. حاال ما ســوالری را داریم و باید ببینیم به کجا میرســیم. ما باید بازی به بــازی و قدم به قدم پیش برویم تا بتوانیم لحظات بدی که گذراندیم را فراموش کنیم.» در این بازی طرفداران علیه او سوت میزدند. او گفت: «راستش را بگویم اصال متوجه نشــدم، ولی بازیکنانی که بیش از همه در باشــگاه بودهاند باید این موضوع را بپذیرند. من درک میکنم که طرفداران چه حسی دارند. من کاپیتان هســتم و کســی که جلوتر از بقیه قرار میگیرد. افتخار میکنم که طرفداران همه خشم خود را روی من متمرکز میکنند.»

راموس در این بــازی یک گل هم با ضربه پنالتــی زد. او گفت: «گل زدن باعث میشــود افتخار کنم. من ســالها در این باشگاه بودهام و ساعتهای زیادی را در حال تالش بودهام. شما نمیتوانیــ­د همه را راضی کنیــد. من گلم را به برادرم تقدیم میکنم که حالش خوب نیســت و بستری است.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran