Iran Varzeshi

سرمربی نه، احمدزاده مدیر فنی میشود

- امیر اسدی ‪Amir Asadi‬

ملوان حتی حاال که کادر فنی جدید خود را شناخته، محمد احمدزاده را جذب کرده و مازیار زارع و پژمان نوری نیز برگشتهاند، همچنان با مشکالت عدیدهای دست و پنجه نرم میکند. احمدزاده حدود 2 هفته قبل و روز بازی مقابل فجرسپاســی در انزلی، به صورت رسمی سرمربی ملوان شد اما از آن روز تــا امروز، هنوز مجوز حضور روی نیمکت این تیم پرطرفدار شــمالی را دریافت نکرده و مشخص هم نیست چه زمانی بتواند از کنار زمین، بازیکنان ملوان را هدایت کند.

فرهــاد پورغالمی از ملــوان رفته اما ترکشهای جدایــی او هنوز باقی مانده اســت. ملوان با ایــن مربی ناموفق، قراردادی به مــدت 3 فصل امضا کرد و تابســتان، زمام امور فنی را به دســت او ســپرد. تنها بعد از گذشت چند هفته، مدیران این باشگاه تشخیص دادند که حضور پورغالمی نمیتوانــد کمکی برای ملوان باشــد. به همین دلیل عذر او را خواستند و نامهای در اختیارش قرار دادند تا دیگر در تمرین حاضر نشود. اتفاقی که با بحث و جدلهای فراوان میان هیات مدیره و مالک باشگاه رخ داد و برای چند روز، ملوان را با بحران مواجه کرد.

پورغالمی با اســتفاده از این نامه و البته دریافــت حکم اخراج، حاال تمام حقوق 3 فصل خود را میخواهــد و به همین دلیل ذرهای نیز عقبنشینی نمیکند. تسویهحساب با او، مالک حضور احمدزاده روی نیمکت ملوان اســت که تا امروز انجام نشــده و به نظر هم نمیرسد به این زودیها باشگاه بتواند یا بخواهد خواستههای پورغالمی را برآورده کند.

در این مدت، ملوان ابتدا مقابل فجرسپاســی به تساوی رسید و سپس بازی را به شــهرداریت­بریز واگذار کرد. در این 2 بازی اما خبری از احمدزاده روی نیمکت ملوان نشد و کمکهای او وظیفه داشتند صحبتهای سرمربی را به بازیکنان منتقل کنند.

فرهاد پورغالمی اما در مصاحبه با ســایتهای محلی انزلی، تاکید کرده که قصد ندارد مشــکلی برای ملوان ایجاد کند. او از همدلی صحبت کرده و آرزوی موفقیت برای تیمی که ســالها برایــش بازی کرده و روی نیمکتش نشســته. رفتار پورغالمی اما بــا حرفهای او زمین تا آســمان فاصله دارد. او مقابــل ملوان، ذرهای کوتاه نیامده و همین باعث شــده تا این تیم بدون سرمربی در لیگ یک شرکت کند.

مشکل احمدزاده البته برای مازیار زارع پیش نیامده. کوروش برمک که دســتیار پورغالمی در ملوان بود، برای دریافت حقوق خود با مدیران باشگاه توافق کرده و به همین دلیل باشــگاه توانسته قرارداد جدیدی با مازیار امضا کند. بر همین اســاس زارع دســتیار اول احمدزاده شده و فعال روی نیمکت حرف اول و آخر را میزند. او البته با احمدزاده در ارتباط است و تدابیر فنی او را به گوش بازیکنان میرساند.

با تمام این مشــکالت، ملوان راهکار جدیدی اندیشــیده تا از احمدزاده روی نیمکت اســتفاده کند. راهکار، حکم جدیدی اســت که شاید برای این مربی صادر شود. حکم مدیریت فنی و شاید هم سرپرستی تا ملوان بتواند از وجود احمدزاده روی نیمکت سود ببرد. اتفاقی که سالها قبل برای محمود یــاوری در اســتیلآذی­ن رخ داد و او با این حربــه، روی نیمکت تیم متمول تهرانی نشست.

با توجــه به راهکار جدیدی که به ذهن مدیران ملوان رســیده، به این زودیها نباید منتظر تسویهحساب با فرهاد پورغالمی باشیم. این مربی برای دریافت طلب خود، با مخالفت باشــگاه مواجه شده و شاید در نهایت مجبور شود شکایت از ملوان را پیش بگیرد و با این روش به پول خود برسد. اتفاقی که با توجه به جو فوتبال در انزلی، اندک مقبولیت پورغالمی را نیز زیر سوال خواهد برد.

هفته یازدهم لیگ یک سهشنبه 97/8/15

مس رفسنجان .............................................................................. مس کرمان ساعت: ،14:45 ورزشگاه شهدای رفسنجان داور: حسین زیاری، کمکها: محمدعلی رضایی، مرتضی سلماننژاد

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran