Iran Varzeshi

اسالمی: پنالتی بختیار و کیانی را باید میگرفتم

-

در بــازی مس کرمان و ســپاهان اصفهــان که تــالش دو تیــم در پایان 120 دقیقه نتیجهای در پی نداشــت، نادر دستنشــان سرمربی مس تصمیم گرفت یکی از تعویضهــای خود را به گلر تیمش اختصاص دهد.

به این ترتیب مهدی اسالمی وارد زمین شــد تا در ضربات پنالتی کمک حــال تیمش باشــد؛ در ضربات پنالتی اگرچه مهدی اسالمی برخی از ضربهها را خوب تشخیص داد ولی موفق به مهار هیچ یک از ضربات ســپاهانیه­ا نشد و با از دســت دادن پنالتــی نهم تیمش مقابل همتای خود در چارچوب دروازه ســپاهان، مهمترین مهره بــازی لقب گرفت. اســالمی در مورد این شکست و تاثیــری که در آن داشــت، میگوید: «بازی خیلــی خوبی بود. چند موقعیت خیلی خوب داشــتیم ولی توپهایمان گل نشد. ســپاهان را همه جوره آنالیز کرده بودیم و در طــول بازی موقعیت صددرصــدی به آنهــا ندادیم چون هم خوب دفاع کردیم و هم خوب ضدحمله زدیم و نشان دادیم تیم خوبی داریم. ما کم از ســپاهان و تیمهای صنعتی دیگر نداریم ولی برای شخصیت گرفتن تیم، بازی با ســپاهان برایمان مهم بود. این یکی از انگیزههای مهــم ما بود؛ عالوه بــر ایــن بازیکنان ما جوان هســتند و هواداران هم در این بازی ســنگ تمام گذاشتند. نزدیک 16 هزار هوادار آمده بودند و ورزشــگاه پر شــده بــود ولی بدشانسی اجازه نداد.»

دروازهبان مس کرمان درباره حضور در زمین برای پنالتیها توضیح میدهد: «آقا نــادر لطف دارد به بنــده و من را برای گرفتــن پنالتیها وارد زمین کرد. هر کس بازیهای مــن را دنبال کرده باشد، میداند زمانی که در ماشینسازی بازی میکردم، بهترین پنالتیگیر لیگ برتر بودم؛ فکر میکنم 7 پنالتی گرفتم. ایشــان (دستنشــان) لطف بزرگی در حــق من کــرد و میخواســت به تیم کمک کنــد که من وارد زمین شــدم. تمام ســعی و تالشــم را کــردم. چند پنالتی را هم درست تشخیص دادم ولی شــرمنده بازیکنان و هوادارانما­ن شدم که سنگتمام گذاشته بودند. دو پنالتی را میتوانستم بگیرم؛ یکی پنالتی کیانی بود و دیگری بختیار. خب یک جاهایی هم باید شانس وجود داشته باشد که ما نداشتیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran