Iran Varzeshi

پاسخ‌چشمی‌و‌اسماعیلی‌به‌فتحی:‌نه‌ب ‌یغیرتیم،‌نه‌ک ‌مکار

جواب مدیرعامل را دادند، اخراج شدند

-

شکست مقابل ســایپا، ناکامی در لیگ و حذف از جام حذفی اســتقالل را با بحرانی جدی مواجه کرده. بحرانی که اردوی اســتقالل را در آستانه بازی مقابل ماشینسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، آشــفته و پر حرف و حدیث کرده اســت. امیرحسین فتحی، شنبه به تمرین اســتقالل رفت تا دقایقی با بازیکنان صحبت کنــد و آنها را برای موفقیــت در بازیهای بعــدی آماده اما حضور او نه تنها ســودی برای این تیم نداشــت بلکه حواشــی بسیاری نیز بهوجود آورد. فتحی در بخشــی از صحبتهایش رو به بازیکنان استقالل کــرد و درباره کــمکاری برخی از آنها حرف زد. بازیکنانی چون روزبه چشمی و فرشید اســماعیلی البته نتوانستند طعنههای مدیرعامل باشــگاه را هضم کنند و پاسخی به آن ندهند. به همین دلیل رو به فتحی کردند و به او گفتند: «ما بیغیرت نیســتیم و در استقالل هم هیچ بازیکنی کــمکاری نمیکند. مشکل استقالل جای دیگری است.»

در همین حیــن، مهدی رحمتی پادرمیانی کرد و از بازیکنان خواســت صحبتــی انجــام ندهنــد. کاپیتــان اســتقالل گفت که بــا فتحی صحبت میکنــد و ســوءتفاهم ر ا برطرف اما چشمی و اســماعیلی تمرین را ترک کردنــد و به همین دلیل از فهرســت بازیکنان اســتقالل بــرای بازی مقابل ماشینسازی خط خوردند.

مشــکل ایــن 2 بازیکــن بــا امیرحســین فتحی بود اما مشــخص نیست چرا باشگاه استقالل، خروج نام اسماعیلی و چشــمی از فهرست بازی با ماشینســاز­ی را گردن وینفرد شفر انداختــه و تاکید کرده که این تصمیم را سرمربی گرفته است.

قرار است کمیته انضباطی باشگاه استقالل تشکیل شــود و اسماعیلی و چشــمی نیز حرفهای خود را بزنند. مشکل آنها برخالف شایعهها، نه تأخیر در پرداختها بــود و نه جریمهای که باشــگاه در نظر گرفته. این 2 بازیکن، تنها به دلیل انگ بیغیرتی و کمکاری کــه فتحی به آنهــا زده ناراحتند و به همین دلیل شــاید برای بازیهای بعد هم جایی در فهرســت شــفر نداشته باشــند. البته همــه اینهــا منوط به برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقالل است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran