Iran Varzeshi

کمک005 هزاردالری ایافسی به فدراسیون

-

مهــدی تــاج، رییس فدراســیون فوتبــال ایران ورزشــگاه آزادی را کامال آمــاده میزبانی از فینال آســیا میداند: «ورزشــگاه به خوبی آماده شده تا فینال لیگ قهرمانان آسیا در آن برگزار شود.» از تاج پرســیده شده چرا فقط در چنین بازیهایی به فکر رفع نواقص ورزشــگاه آزادی میافتند که او این پاســخ را داده اســت: «به هر حال ایــن اتفاق رخ داده اســت. باید از این قبیل اتفاقات در ایران رخ بدهد تا ســایر مشــکالت ورزشگاه آزادی هم حل شود تا هیچ مشکلی برای برگزاری بازیهایی در سطح فینال لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم. اتفاق مهم این اســت که تجهیزات به کار برده شده در ورزشــگاه آزادی دایمی است و از این پس بلیتفروشــ­ی به صورت الکترونیکی انجام میشــود و جایــگاه قهرمانی برای همیشــه باقی میماند. بعــد از بازی با الســد ما نگران بودیم نتوانیم استادیوم را آماده کنیم اما با جلســه هماهنگی که وزیر ورزش و جوانان گذاشت روند کارها تسریع شد و به خوبی پیش رفت.»

رییــس فدراســیون بــه جزییات بیشــتری اشــاره دارد: «تمــام مــوارد درخواســتی ایافسی از جمله بازسازی کامــل VVIP و VIP انجــام شــد. رنگآمیــزی ورزشــگاه، درب ورودی و گیتهای ورودی کامال نوسازی شد. قبال هر ۰۱ ثانیه یک نفر از گیت رد میشــد امــا االن هر ثانیه دو نفــر از گیت عبور میکنند که اتفاق بسیار مهمی است که ۰۲ سال منتظرش بودیم.»

تاج توضیحاتی هم درباره ســکوی تازه قهرمانی دارد: «بازیکنان برای جشن قهرمانی از یک ورودی وارد و از خروجی مشخص خارج میشــوند که امیدواریم قهرمان نماینده ایران باشد. همچنین اتاق داورها، رختکنها و جایگاه گزارشــگرا­ن صدا و سیما تغییرات مثبتی داشته است. وضعیت صوت و نور ورزشــگاه هم بهبود بسیار خوبی پیدا کرده و صدا و سیما هم با ۰۲ دوربین بازی را پوشش خواهد داد. اســتیجی هم تدارک دیده شده که برای مراسم قهرمانی نیازی نیست کسی وارد چمن شود.»

تــاج درباره ســاخت ســاختمان فدراســیون فوتبــال هم گفــت: «فکر میکنیم تا ۲ ســال دیگر به اتمام برسد. تاکنــون ۰۰۵ هزار دالر از فیفا برای این ســاختمان گرفتهایم و به دســت شیخ ســلمان کلنگ این مجموعــه به زمین خورد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran