Iran Varzeshi

آقاخان از پشت ابرها بیرون آمد

-

در روزهایی که اســتقالل تقریبا درســکوت خبری به ســر میبرد و تعطیالت نیز مزید برعلت شده بود تا این سکوت ملموستر شود، چهرهای نام آشــنا در تمرین استقالل آفتابی شد. او کسی نبود جز مرتضی آقاخان.

وینگر چــپ و راســتی که در ترکیب پیکان یکــی از بهترینها بود و به همین سبب هم ابتدای این فصل از سوی باشگاه اســتقالل خریداری شــد. آقاخان امــا در بــدو ورود به اســتقالل با مصدومیت مواجه شد و نتوانست اســتقالل را از ابتدای لیگ همراهی کند.

حضور آقاخان اما میتوانســت قدری بر قدرت خط آتش اســتقالل بیفزاید. خط آتشــی که تا این جای لیگ خاموش بوده و هرگز نتوانســته نقش خــود را به خوبی ایفــا کند. با بازگشــت آقاخــان اما ایــن امید در دلهــا ایجاد شــده که خــط حمله استقالل شرایط مطلوبتری در قیاس بــا هفتههای آغازیــن لیگ هجدهم داشته باشد.

آقاخــان از چهارشــنبه­ای کــه گذشت با اســتقالل شروع کرد. او از شنبه نیز که دور جدید تمرینات آغاز میشــود در تمرینات شرکت خواهد کرد تا به آمادگــی بدنیاش بیفزاید. طبق توافقی که باشــگاه استقالل با آقاخان داشــته نام او از فهرست نیم فصل کنار گذاشته شده اما او میتواند از نیــم فصل دوم برای اســتقالل به میدان برود و بهعنوان مهرهای کلیدی برای آبیها بازی کند. نکته مهم اینکه وینفرد شــفر هم عمیقا روی آقاخان حســاب بازکــرده و در صحبتهایی که با این بازیکن داشــته به او گفته ســخت تمرین کند تا برای نیم فصل دوم آماده شود. سرعت و انگیزه قابل توجه آقاخان میتواند اســتقالل را به روزهای خوب برســاند. ظرفیتهای آقاخــان به گونهای اســت که اگر در آمادگی مناســب باشد، بدون شک به اســتقالل کمک قابل توجهی خواهد کرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran