Iran Varzeshi

تقوی: هربازی تاکتیک خودش را دارد

-

محمد تقوی ســرمربی تراکتورساز­ی تبریز یک روز عجیــب را در فوتبال تجربه کرد. او در نیمه اول شــاهد شکست یک بر صفــر تیمش مقابل ذوبآهــن بود اما بعد از یــک تعویض در نیمــه دوم، به پیروزی پر گل 4 بر صفر رســیدند. تقوی در مورد این پیروزی میگوید: «باید تشــکر ویژهای از هواداران تراکتورســ­ازی داشته باشم که ورزشگاه یادگار امام (ره) را به جهنم تبدیل کردنــد. بازیکنان هم با بــازی خوب خود جواب زحمات هــواداران را دادند که بابت این موضوع از طرف خودم از بازیکنان تیم و هواداران تشکر میکنم. ما در هر بازی با توجه به شرایط، تاکتیکهای مختلفی را به کار میگیریــم. در این بازی هم با تاکتیک خاصی بازی را شــروع کردیم اما متأسفانه در نیمــه اول خــوب نبودیــم. بازیکنان با توجه به حضور هواداران احساســی شــده بودنــد که بین دو نیمه بــه آنها گفتم باید خودتان باشــید. همچنین باید از مســعود شجاعی شخصا تشکر کنم که بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کرد و توانســت تیم را جمع کند.»

تقوی در رابطه بــا گلهای اروین هم توضیح میدهد: «در نیمه دوم با گل اروین بازگشــت خوبی داشتیم و بعد از اینکه این بازیکن گل دوم خود و تیم را به ثمر رساند، توانستیم گلهای سوم و چهارم را هم وارد دروازه ذوبآهن کنیم. ما در بازیهای خود بر اساس تاکتیک حریفان تصمیم میگیریم بــا دو مهاجم و یا یک مهاجم حتی شــاید در برخی بازیها با 0۱ مهاجم بازی کنیم. خوشــبختان­ه مقابل ذوبآهن بازیکنان در نیمه دوم تا حدود زیادی خواستههای من را بــرآورده کردند و توانســتیم به یک برد پرگل دست پیدا کنیم. ما پس از آزاد شدن مهدیپور در نیمه دوم توانستیم از ظرفیت خوب مســعود شــجاعی هم بهتر استفاده کنیم.»

ســرمربی تراکتورســ­ازی در رابطه با واکنش ســوگیتا بعد از تعویض و حرکت او به ســمت رختکن میگوید: «او بعد از تعویض از من اجــازه گرفت تا به رختکن برود، من هم بعد از اینکه احساس کردم او ناراحت شده، از وی در این خصوص سوال کردم کــه تأکید کرد دلیــل ناراحتیاش عملکرد نه چندان خوبش بوده. ســوگیتا حق ندارد از خودش ناراحت باشد، چراکه به اعتقــاد من او هم بســیار خوب بازی کرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran