Iran Varzeshi

برانکو: این بازیکنان قهرمان هستند

برخی بازیکنانم تجربهشان در لیگ قهرمانان از حضور در لیگ داخلی بیشتر است!

-

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرســپولیس اعتقاد دارد که تیمش توانایی بازی تهاجمی در فینال را نداشــته اســت. برانکو بعد از پایان دیدار تیمش با کاشــیما در نشســت خبری اظهار داشت: «قهرمانان من بازیکنانم هســتند و تالش کردند و از خود انرژی گذاشتند. آنها از نظر من برنده هستند.»

وی افــزود: «خوشــحالم و به این جو ورزشگاه آزادی افتخار میکنم که هواداران نشــان دادند در دنیا بهترین هستند. بابت این حمایت از همه آنها ممنون هستم.»

برانکو تاکید کرد: «متاسفم که قهرمان نشــدیم، در حالی که میتوانستیم به این مهم برســیم. افتخــار میکنم کــه فینال آســیا با چنین فضایی برگزار شد. هواداران و بازیکنــان ما نشــان دادند کــه فوتبال در ایران چگونه اســت چــون روح و بازی جوانمردانه داشــتیم. از گرشاسبی و هیات مدیره پرسپولیس تشــکر میکنم که آنها هم حمایت کردند تا نتایج درخشانی کسب کنیم.»

وی تاکید کرد: «البته بعد از این باخت باید شــرایط را عادی کنیم اما انتظار دارم این بازی انگیزه مضاعفی برای کار بازیکنانم شود. متاسفانه انصاری مصدوم شد و شواهد نشــان میدهد مصدومیت او ساده نیست. باز هم بــه بازیکنانم تبریــک میگویم که در لیگ قهرمانان بــازی خوبی اجرا کردند و از همینجــا به تیم ژاپنی تبریک گفته و برای آنها در جام باشگاههای جهان آرزوی موفقیت میکنم.»

ســرمربی تیم فوتبال پرســپولیس در خصــوص اینکه دســتش خالی بــوده و با کمبــود بازیکن مواجه شــده، گفت: «من همیشــه گفتــهام حداکثر اعتمــاد به این بازیکنانــ­م را دارم. مــا تجربه متوســط رو بــه پایینی در این ســطح از بازیها داریم. چند بازیکن از تیم ما رفتند و چند نفر هم مصدوم شدند، نعمتی هم محروم شد و همه اینها شرایط را سخت کرد. باز هم به همین بازیکنان تبریــک میگویم و نمیخواهم به گذشــته فکر کنم بلکه به پیشرو و آینده فکر خواهم کرد.»

وی در خصوص اینکه پرسپولیس فرم هجومی همیشــگی را نداشــت، گفت: «ما یــک تیم جوان داریم و آنها دوســت دارند هجومی بازی کنند امــا به هر حال حریف هــم وضعیت خودش را داشــت. آنها بازی ســرعتی توام با پاسکاری را ارائه میکردند و طبیعی بود مثل همیشــه بــازی نکنیم. همیــن االن تعــداد بازیهــای بازیکنان جــوان ما در آســیا بیشــتر از لیــگ برتر اســت. طبیعی بود به خاطر تجربه کمشان نمیتوانند خود را با کیفیت مسابقات آسیا تطبیق بدهند وگرنــه ما در بازیهای قبل فوتبــال هجومی ارائــه میکردیم. طبیعی اســت با شــرایط فعلی نتوانیم مقابل تیم ژاپنی هجومی بازی کنیم. من هیچ گلهای از بازیکنانــ­م نــدارم و آنها تــالش خود را انجام دادند.»

سرمربی تیم پرســپولیس در پاسخ به ســوال یک خبرنگار مبنی بــر اینکه امروز بعد از 2 دهه خبرنگاران خانم و تماشاگران زن به ورزشــگاه آمدند و چقدر امید دارید این اتفاق تکرار شــود، گفت: «من 4 سال است که در ایران هســتم. هر روز در شهر با خانمهایی رو به رو میشوم که با فوتبال درگیر هســتند. خوشــحالم کــه خانمها در ورزشــگاه حضــور داشــتند و امیدوارم مسووالن هم راه حلی پیدا کنند که خانمها بعد از این در این مســابقات بیشتر شرکت داده شوند. اتفاقی که مردم را به ورزشگاهها میکشاند همین اســت، جوانان به ورزش روی میآورنــد و ورزش کــردن یکــی از بهترین راهها است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran