Iran Varzeshi

دیباال: بازی مقابل ایگواین عجیب است

-

پائولو دیباال گفته که هرگز به ژوزه مورینیو توهیــن نکرده اســت. پس از بازی یوونتوس و منچســتریو­نایتد که با پیروزی دیرهنگام مردان مورینیو همراه بود، مورینیو رو به طرفداران یووه کرد و دستش را پشت گوشش گذاشت. پس از این کار او، دیباال و لئو بونوچی بهسرعت به ســمت او رفتند و برخورد تندی با او داشتند.

دیباال حاال گفته است: «به او گفتم که الزم نیســت چنین ژســتی به خود بگیــرد. نیازی نبود که تنش بیشــتری ایجاد شــود، چون تنش به اندازه کافی وجــود داشــت. گاهی به شــما توهین میکننــد که این بد اســت اما اینکه به تنش موجود دامن بزنید...

من بــه او گفتم که نیازی نیســت ایــن کار را انجام بدهد. من به او توهین نکردم. فقط همین را گفتم و بعد رفتم.»

یوونتــوس در بازی بعــدی خود به مصاف میــالن میرود و دیبــاال درباره این مســابقه میگوید: «به نظرم هر دو تیم در شــرایط خوبی پا بــه این دیدار میگذارند. هر دو تیم در تمامی رقابتها خیلی عالــی کار کردهاند و مطمئنم که این بازی بزرگی خواهد شد، همانطور که بازیهای پیشــین یووه - میالن اینطور بوده است.

مــا امیدواریم که بازی بزرگی پیش رو باشد و ما سه امتیاز را به خانه ببریم.»

گونسالو ایگواین، بازیکن یوونتوس کــه بهصــورت قرضی در میــالن بازی میکند امروز احتماال مقابل تیم سابقش قــرار خواهــد گرفت. دیبــاال میگوید: «چنــد روز پیش صحبت کردیم و حس عجیبی بینمان وجود داشــت. من او را میشناســم، ما با هم بــازی کردهایم و قهرمانیهای بســیاری با هم به دســت آوردهایم. پس عجیب است که بهعنوان رقیب مقابل او بازی کنم اما هر کدام از ما نهایت تالش خــود را برای تیم خود انجام خواهیم داد.

مــن از او دربــاره مصدومیتــش نپرســیدم. داگالس کاســتا و من حتی برای او یک ویدئوی طنزآمیز فرستادیم، چون ما همیشــه با هم بودیم. حاال هم منتظر جوابش هستیم!»

دیبــاال در این فصل شــروع خوبی نداشت اما در هفتههای اخیر بسیار بهتر شده اســت. او میگوید: «مربی (مکس آلگری) بــه من آزادی عمل بیشــتری برای حرکت در میدان داده است و فکر میکنم به این ترتیــب میتوانیم ضربه بیشتری به رقیبانمان بزنیم. کریستیانو رونالدو بیشتر به سمت چپ تمایل دارد امــا او هم زیاد حرکت میکند و در واقع گلی که در منچســتر زدم روی ســانتر او از سمت راســت بود. زمانی که ماریو مانجوکیــچ بازی میکند بیشــتر نقطه ارجاع ماســت. داگالس کاستا و فدریکو برناردسکی هم هستند. به این ترتیب در حمالت گزینههای فراوانی داریم.

به نظرم برای مربی بیتردید سخت اســت که همه ما را در زمیــن بگذارد، چون ما داریم واقعا عالی بازی میکنیم و بــه ســطح خیلی خوبــی در حمالت رسیدهایم. فکر نمیکنم کار برای مربی آسان باشد.»

دیباال پیراهن شــماره 10 را به تن میکنــد و اخیرا 44امین ســالگرد تولد الســاندرو دلپیرو بوده که معروفترین بازیکنی اســت که پیراهن شــماره 10 یوونتــوس را پوشــیده اســت. دیبــاال میگوید: «برای او پیام فرســتادم، چون من همیشه میخواهم از فرصت استفاده و از او تشکر کنم. او انسانی بزرگ است که همیشــه از من تعریف میکند. این مایه خوشحالی من است چون او بازیکن بزرگی است و انسان بزرگی.»

منبع: فوتبال ایتالیا

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran