Iran Varzeshi

شروع 5 فرنگیکار ایران

-

رقابتهای کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از ظهر امروز (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست آغاز میشود. رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی زیر 23 ســال جهان در حالی از ظهر امروز (دوشنبه) به وقت ایران در شهر بخارست پایتخت رومانی آغاز میشود که 5 فرنگیکار ایران رضا خدری، میثم دلخانی، سید محمد چوبچیان، مهدی فالح و علی اکبر یوسفی باید روی تشک بروند.

مراســم قرعه کشی اوزان ‪۷۷، 36، 55،‬ ۷۸ و 130 کیلوگرم عصر دیروز برگزار شــد و رقابــت ایــن اوزان از ســاعت 12 امروز به وقت ایران شروع میشــود. این مسابقات در دو روز برگزار میشــود بــه نحوی که در روز نخست، مسابقات تا ساعت 21 به وقت ایران برای مشــخص شدن نفرات راه یافته به دیدار فینال ادامــه مییابد و در روز دوم نیز پس از وزن کشــی در صبح، مسابقات شانس مجدد در ظهر و رقابتهای رده بندی و فینال نیز تا ساعت 22 به وقت ایران برگزار میشود.

مسابقات اوزان ‪2۸ 2۷، ۷6، 06،‬ و ۷9 کیلوگرم نیز روزهای سهشنبه و چهارشــنبه و همانند برنامه مسابقات پنج وزن نخست برگزار میشود. در کشــتی فرنگی در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری، در وزن 60 کیلوگرم مهــدی محســننژاد، در وزن 63 کیلوگــرم میثم دلخانــی، در وزن ۷6 کیلوگرم حسین اســدی، در وزن 2۷ کیلوگرم علی ارسالن، در وزن ۷۷ کیلوگرم سید محمد چوبچیان، در وزن 2۸ کیلوگرم مهدی ابراهیمی، در وزن ۷۸ کیلوگرم مهدی فالح، در وزن۷9 کیلوگرم علی اکبر حیدری و در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در این مسابقات به میدان میروند.

بر اســاس برنامه اعالمی، رقابتهای کشتی آزاد نیز روزهای 25 تا ۷2 آبان ماه برگزار خواهد شــد. رقابتهای کشــتی آزاد نیز با مسابقات اوزان ‪9۷ 0۷، 56، ۷5،‬ و ۷9 کیلوگــرم در روز جمعه 25 آبان ماه آغاز و رقابتهای وزنهای ‪92 6۸، ۴۷، 16،‬ و 125 کیلوگرم نیز در روز شــنبه 26 آبان ماه برگزار میشود.

تیم ملی کشــتی آزاد امید ایران نیز با هدایــت علیرضا رضایی و با ترکیب: در وزن ۷5 کیلوگرم علیرضا ســرلک، در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی، در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاســی، در وزن 0۷ کیلوگرم نیما اشــقاقی، در وزن ۴۷ کیلوگرم نوید زنگنه، در وزن 9۷ کیلوگرم مجتبی اصغــری، در وزن 6۸ کیلوگــرم کامران قاســمپور، در وزن 92 کیلوگرم حســین شــهبازی، در وزن ۷9 کیلوگرم علی شــعبانی و در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری به میدان رفته است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran