Iran Varzeshi

ربیعخواه: حاال همه میخواهند نایبقهرمان آسیا را شکست بدهند

-

مثــل برانکــو، حــاال بازیکنــان پرســپولیس هم به زمان بازی با پیکان معترضنــد و یکــی از ایــن معترضان، محســن ربیعخواه اســت که گفته: «از نظر نفــری خیلی کم هســتیم. تحت تاثیر فشار بازیها االن تیم چند بازیکن مصدوم دارد و خود من هم بعد از چند ماه تازه شرایط بازی پیدا کردم. حاال در این شرایط سخت و دشوار برای ما بازی گذاشــتند و در ایــن وضعیت باید یک بازی ســنگین انجام دهیــم. در تمرین دیروز آنقــدر بازیکن کم داشــتیم که یکی از ماساژورها درون دروازه ایستاد. در این شرایط اصال انتظار نداشتیم که برای ما بازی بگذارند. شــرایطمان اصال خوب نیســت و انتظار داشتیم حداقل شرایط پرســپولیس را درک کنند چرا که ما نماینده ایــران در لیگ قهرمانان آسیا بودیم و تا آخرین مرحله هم پیش رفتیم. در این وضعیت تنها خواســته و انتظارمان این بود که شــرایط را درک کنند و در وضعیت بهتری برای ما بازی بگذارند اما متأســفانه با مــا همکاری نشد.»

ربیعخواه سپس با اشاره به شرایط متفاوت پرســپولیس و پیکان میگوید: «ما شرایط خوبی نداریم اما تیم پیکان تیم خیلی خوب و پرقدرتی اســت که قطعا بــا انگیزه مضاعف بــه مصاف ما میآید. قطعا بــازی مقابل نایبقهرمان آســیا انگیزه هر تیمــی را باال میبرد و حاال همــه میخواهند پرســپولیس را شکست بدهند.»

محسن ربیعخواه آنقدر آماده نبود که بتواند کمبودهای پرســپولیس را پر کند اما دســت برانکو بــه حدی خالی شده که مجبور اســت مقابل پیکان به او هم بازی بدهد. موضوعی که خود این بازیکن دربارهاش میگوید: «همه تالشم را میکنــم تا مربیــان، همبازیهایم و هواداران از من راضی باشند. مصدوم که بودم، تا وقتی توانستم بهعنوان بازیکن نیمکتنشین در فهرست تیم قرار بگیرم تالش زیــادی کردم و از این به بعد هم هــر روز تالش خواهم کــرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran