Iran Varzeshi

یا در سالن مهران مسابقه می دهیم یا کنار می رویم

-

تهدید پیام مشهد برای ادامه حضور در لیگ برتر والیبال

مدیر باشگاه والیبال پیام مشهد اعالم کرد این تیم تنها در سالن مهران به مســابقاتش در لیگ برتر ادامه میدهد و اگر قرار باشــد در سالن دیگری بازی کنند، از لیگ کنار میروند.

فدراســیون والیبال طبق گزارشهای ناظرانش و انتقاد برخی تیمهای لیگ برتری، ســاختار ســالن مهــران را اســتاندار­د ندانســت و اعالم کرد مشــهدیها سالن دیگری را برای مسابقات خانگی خود در لیگ برتر والیبال در نظر بگیرند.

عدم وجود درهای خروجی اضطراری در این سالن، یکی از عوامل مهمی بوده که فدراســیون را مجاب کرده اجازه برگزاری مسابقات در سالن مهران را رد کند. ســازمان لیگ برتر والیبال کشور مسوولیت بروز هرگونه حادثهای را از جانب خود ســلب کرده و به باشگاه پیام مشهد و هیات والیبال خراسان رضوی اعالم کرده مقصر هر اتفاق و حادثهای در این ســالن، باشــگاه پیام خراسان است.

گرچه پیام مشــهد در هفتههای دوم، چهارم و پنجم لیگ برتر والیبال، بدون هیچ مشــکلی از حریفان مختلف خود در ســالن مهران میزبانی کرده و تا کنون هیچ مشــکلی در این ســالن به وجود نیامده است اما حادثه یک بــار رقم میخورد و باید برای جلوگیری از رقم خوردن حادثهای تلخ، فکری صورت گیرد.

نمایندگان سازمان لیگ بازدیدی از سالن شهید بهشتی مشهد داشتهاند و این ســالن را برای میزبانی تیم مشهدی انتخاب کردهاند. سازمان لیگ به باشــگاه پیام اعالم کرده ادامه مســابقات لیگ برتر به میزبانی پیام در سالن بهشتی یا هر سالن استاندارد دیگری برگزار شود.

فدراســیون والیبــال تاکید کــرده در غیر این صورت محــل برگزاری مسابقات پیام مشهد را به یکی از سالنهای استاندارد شهرستانهای اطراف مشهد تغییر خواهد داد.

در واکنش به این تصمیم علی شیخاالســا­لمی، مدیرعامل باشگاه پیام مشــهد میگوید: «ســازمان لیگ از هم اکنون میتواند اعالم کند که برای فصل آینده ســالن مهران مجوز برگزاری مســابقات لیگ را نــدارد. با این وجود زمان زیادی خواهیم داشــت که برای مشــکل به وجود آمده راه حلی بیندیشــیم. به اداره کل ورزش و جوانان خراســان رضوی نیز اعالم خواهیم کرد که اگر ســالنی برای برگزاری مسابقات نماینده والیبال خراسان رضوی در لیگ برتر مهیا شــود، تیمداری خواهیم کرد، در غیر این صورت پای کار نخواهیم بود. کســی فکر این را هم نمیکرد که تیمی مانند پیام مشهد که ۰۱ روز پیش از آغاز مسابقات تشکیل شده است، در لیگ برتر به عنوان یک مدعی ظاهر شــود. در حال حاضر که پیام جزو مدعیان سوپر لیگ به شمار میرود، فکر میکنم پای کارشکنیهای­ی در کار باشد. از این پس جهت ادامه روند پیام در لیگ برتر، کارمان ســختتر خواهد بــود. پیش از این به پیام مشهد بهعنوان تیمی تازه تشکیل یافته نگاه میکردند، در حالی که هماکنون متوجه ظرفیت باالی پیام مشهد شدهاند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran