Iran Varzeshi

مشاور، برنامهریز یا سرمربی؟

-

در حالی که مسووالن فدراسیون تیراندازی قطع همکاری با ســرمربی خارجــی را رد کردهاند امــا گویا این مربی با کشور دیگری کارش را شروع کرده اســت. رضا ملکمحمدی، دبیر فدراســیون تیراندازی هفته گذشته قطع همکاری گوران ماکســیموو­یچ سرمربی تیم ملی تفنگ با فدراسیون ایران را رد کرد. دبیر فدراسیون هفته گذشــته درمورد همکاری با سرمربی خارجی تفنگ، گوران ماکســیموو­یچ گفته بود: «قطــع همکاری نکردهایم. تنها وقفه افتاده اســت، چون مسابقه خاصی نداریــم از او دعوت نکردهایم و اســتفاده هــم نمیکنیــم. بههیچ عنــوان قطع همکاری با او نداشــتیم و تسویهحســا­ب هــم نکردهایــم. کمیتههــای تیمهای ملــی، مربیان، ورزشــکارا­ن و خود ما با او در ارتباط هستیم.»

این توضیح در حالی داده شده که دبیر فدراســیون مطالب دیگری را در این رابطه عنوان میکند. ملکمحمدی در پاســخ به ســوالی مبنی بر اینکه گوران با کشور دیگری (ژاپن) قرارداد بســته اســت یا خیر، میگوید: «من هم مانند شــما شــنیدهام اما مطمئن نیســتم که قراردادی بســته باشــد، شاید آزمایشــی رفته باشد یا همچون ما همــکاری مقطعی با آنها دارد. واقعا بیخبر هســتم اما ما خیلی دوســت داشتیم که از او استفاده کنیم. اگر که رفته خدا پشت و پناهش باشد.»

او در پاسخ به این سوال که مگر فدراســیون با او در ارتباط نیســت، اینطور توضیح میدهد: «بچههای ما با او در ارتباط هســتند. ما درخواست خود را به او میدهیــم که در برخی از روزهــا در ایــام مســابقات برای سرکشــی بیاید و به ما برنامه بدهد، یعنی بهعنوان مشــاور فنی، بهعنوان مســوول مربیان و یــا برنامهریز از او اســتفاده کنیم. در این شرایط اگر با کشــور دیگری هم همکاری کند اسم سرمربی به او نمیدهیم. یک عنوانی پیــدا میکنیم تا بتوانیــم از تجارب او اســتفاده کنیم! ما اکنون بهدنبال چینش کادر فنی تفنگ هستیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran