Iran Varzeshi

دشان: برای شکست بهانه نمیآوریم

-

دیدیه دشــان اعتراف کرد فرانسه در شکست مقابل هلند که ممکن است مانع از صعود قهرمان جهان به نیمهنهایی لیگ ملتهای اروپا شود، بازی نکرده.

فرانســه با یک تســاوی در روتردام میتوانست از صدرنشــینی در گروه یک لیــگ A و صعود مطمئن شــود اما برابر تیم برتر هلند 2 بر صفر شکست خورد.

آبیها حاال باید امیدوار باشند آلمان که با نتیجه بازی جمعهشــب به لیگ B ســقوط کرده، در بازی دوشــنبه هلند را شکست دهد.

دشان گفت: «تیمی برابر ما بازی کرد که انگیزه و ارادهای قوی داشــت و ما به اندازه کافی خوب نبودیم. از نظر جسارت و شــهامت هیچ تصویری از این تیم قابل ارائه و دفاع نیســت و کامال منطقی است کــه هلند این بازی را برده و من خودم را از این تحلیل خارج نمیدانم.»

فرانسه در این بازی دو چهره هجومی منچســتریو­نایتد، پــل پوگبــا و آنتونی مارســیال، را نداشــت و در بیشتر دقایق بازی مقابل هلند عقب نشسته بود.

دشــان که تیمش بعــد از 15 بازی طعم شکســت را چشــیده، ادامــه داد: «نمیخواهیم خودمان را پشــت غایبان مخفی کنیم یا بگوییم این باخت بهخاطر انتظــارات زیــادی بود کــه از تیم وجود داشت و ما تحملش را نداشتیم. ما از نظر فنی ضعف عمدهای داشتیم.»

فرانســه بعد از باخــت 4 بر یک در مرحلــه گروهی یــورو 2008 برابر هلند شکست نخورده بود و میتوانست با نتیجه سنگینتری ببازد اگر واکنشهای کاپیتان هوگو لوریس نبود.

دروازهبــا­ن تاتنهام بــه اکیپ گفت: «حریــف خیلی قوی بــود و خود ما هم نتوانستیم الزامات بازی در باالترین سطح را فراهم کنیم. پایینتــر از توانمان بازی کردیم و تاوانش را دادیم. هلند میتوانست برد مقتدرانهتر­ی بهدست آورد. باید بعد از این شکســت به خودمان بیاییم و امیدوار به پیروزی آلمان باشیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran