Iran Varzeshi

هفته سیزدهم لیگ یک گلگهر به دنبال بازگشت به صدر

-

هفته ســیزدهم لیگ یک، امروز بــا انجام 4 بــازی دیگر پیگیری میشــود. اگرچه مهمترین بازیهای این هفته در روز شنبه بود اما امروز هم بازیهای مهمی پیش رو داریم. مثال شــاهین شــهرداری بوشهر که برای نزدیک شــدن به صدر جدول به دنبال پیروزی مقابل قشقایی شیراز است. این بازی در شیراز برگزار خواهد شد.

یکی دیگر از بازیهــای مهم این هفته، جدال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک است. در این بازی هم اراکیها فرصت خوبی دارند تا خود را به جمع مدعیان صعود برسانند اما مهمتر از این 2 بازی، بازی شهرداری تبریز و گلگهر سیرجان است.

گلگهر که بــه تازگی صــدر جدول را از دســت داده، در تالش اســت تا زودتر به جایــگاه قبلی خود برگردد. بر این اســاس، شــاگردان وینکو بگوویچ در بازی مقابل شــهرداری تبریــز به چیزی جز پیروزی و کســب 3 امتیاز فکر نمیکنند. البته شــهرداری تبریز هم با توجه به اینکه در خانه بازی میکند، میخواهد برنده باشــد تا خود را به جمع مدعیان نزدیکتر کند اما با توجه به اینکه مس کرمان در بازی این هفته مقابل ملوان به تساوی رضایت داد، این بهترین فرصت برای گلگهر ســیرجان اســت تا صدر را پس بگیرد.

در آخرین بازی امروز هم بادران تهران میزبان فجرسپاســی شیراز اســت. باید دید در این بازی اســماعیل زارعی میتواند موفق باشــد تا سرمربی ثابت باشد یا اینکه همچنان موقت میماند.

یکشنبه 97/8/27 مس رفسنجان ........................................................... آلومینیوم اراک ساعت ،۱4:30 ورزشگاه: شهدای رفسنجان داور: مرتضی منصوریان، کمکها: جعفر مهاجر، داریوش صابرمطلق قشقایی شیراز .............................................. شاهین شهرداری بوشهر ساعت ،۱4:30 ورزشگاه: پارس شیراز داور: رضا کرمانشاهی، کمکها: مهدی سیفی، یدا... کلوندی شهرداری تبریز ......................................................... گلگهر سیرجان ساعت ،۱4:30 ورزشگاه: اختصاصی شهرداری تبریز داور: مجید محمدی، کمکها: امید افخمی، امیر قاسمی بادران تهران .......................................................... فجرسپاسی شیراز ساعت ،۱4:30 ورزشگاه: نفت (تهرانسر) تهران داور: کیوان علیمحمدی، کمکها: رضا درویشی، میالد قاسمی

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran