Iran Varzeshi

مومنی: شفر میتواند از این وضعیت خارج شود

-

محمد مومنی، مدیر آکادمی باشــگاه اســتقالل در خصــوص شــرایط آکادمی اســتقالل گفت: «به طور میانگین وضعیت رو بــه باالســت. ما در رده امیــد در صدر جدول هســتیم که پیشرفت خوبی نسبت به ســال گذشته داشــتیم. در دیگر ردهها شــرایط به نسبت خوب است و در تالشیم تا پیشرفت کنیم. همچنین امسال تیمهای پایه ما عملکرد خوبی در دربیها داشــتند. از مجموع 4 بازی، 2 برد و یک تســاوی به دست آوردیم و اگر اشــتباهات داوری در دربــی نونهاالن نبود، قطعا تیم اســتقالل برنده آن مسابقه میشد.»

مومنی در ارتباط با عملکرد مدیریت باشگاه در حوزه آکادمی نیز این توضیحات را داده اســت: «مــا مشــکالتی داریم اما در کنار مدیریت باشــگاه، بــا تالش زیاد مشــغول جبران کاســتیها هســتیم. به لحاظ ســختافزار­ی پیگیــر مجموعه امام رضا(ع) هســتیم تــا با تعــدادی عملیات عمرانی بتوانیم شــرایط ایــن مجموعه را برای برگــزاری مســابقاتم­ان مهیا کنیم. حتی چمن این مجموعه خریداری شــده و انشــاءا... به زودی با آرام شدن شرایط جــوی این عملیات را شــروع میکنیم. از نظر فنی ما برنامه داریم تا بتوانیم نیازهای خودمــان را تأمیــن کنیــم. تغییراتی که بــه وجود آوردیم بیشــتر از اینکه فیزیکی باشــد، ذهنی بوده است. سعی کردیم نگاه مربیانمان را تغییر دهیم. جلســات زیادی با آنها برگزار کردیم و با توجه به خواســته مدیریت و آقای شفر انتظاراتما­ن را به آنها گفتیم. به طور کلی تیمهای پایه به صورت هماهنگ با برنامههای آقای شــفر کنترل میشوند. البته به سطح عالی نرسیدیم اما نهایت تالشمان را میکنیــم تا بازیکنان امید را برای تیم بزرگســاال­ن آماده کنیم تا با آمادگی و هماهنگی بیشــتری در تیم بزرگساالن حضور پیدا کنند.»

مومنی به موفقیت تیم بزرگســاال­ن هم امیــدوار اســت: «معتقــدم این تیم ظرفیــت موفقیــت را دارد. بازیکنان هم بایــد کمک کنند تا شــرایط بهتر شــود. بخصــوص بازیکنان بزرگتر و با تجربه مثل مهدی رحمتی که باید بتوانند بازیکنان را مدیریت کنند و مثل یک بزرگتر در جهت همبســتگی تیم در کنار کادر فنی تالش کنند. کادر فنی هم مسلما نهایت تالشش را میکند و اگر صالح دانست در نیم فصل تیم را تقویت میکند. ما مربی بزرگ و گرم و ســرد چشــیدهای داریم و حتما میداند که مشــکل اصلی چیســت. معتقدم تمام تیمهای دنیا دچار افت مقطعی میشــوند و شــفر هم ثابت کرده که میتواند از این شرایط با موفقیت عبور کند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran