Iran Varzeshi

استقالل با دو زمین اختصاصی، در هتل المپیک تمرین کرد آوارگی شاگردان شفر به خاطر بیتدبیری مدیران

-

بعد از ســه روز تمرین در زمین چمن مصنوعی و سالن والیبال، استقاللیها به این امید در تمرین حاضر شــدند که بتوانند در هوای آفتابی تهــران تمرینهای خود را در زمین چمن دوباره شــروع کنند. این اتفاق اما نیفتاد و مســووالن ورزشگاه صنایع دفاع اجازه تمرین در زمین چمن این ورزشــگاه را به اســتقاللی­ها ندادند تا شــاگردان شفر به ناچار در ســالن وزنه هتل المپیک تمرین کنند.

مســووالن ورزشــگاه صنایــع دفــاع معتقد بودند که زمیــن اصلی این مجموعه در روزهــای اخیر حســابی خیس شــده و احتمال آســیب رســیدن به چمــن وجود دارد. به همین خاطــر از صدور مجوز برای تمریــن اســتقاللی­ها در زمیــن خودداری کردند و آبیپوشــان در این چند روز یا در زمین چمــن مصنوعی تمرین کردند و یا به ســالن پناه بردند. این آوارگی اســتقاللی­ها برای تمرین در روزی که هوای شهر آفتابی است، یک بار دیگر سوء مدیریت کادرفنی و مدیران باشــگاه را به یادمان میآورد. وقتی زمینهایــی چــون اردوگاه ناصر حجازی و ورزشــگاه امام رضــا(ع) در اختیار باشــگاه استقالل قرار گرفته است، چرا تیم استقالل برای تمرین باید ساالنه صدها میلیون تومان بابت اجاره زمین تمرین به ورزشگاه آزادی و صنایع دفاع بپردازد؟

بحــث رســیدگی بــه اردوگاه ناصــر حجازی و ورزشــگاه امام رضــا(ع)، موضوع تازهای نیســت و بارها درباره آن با مدیران باشگاه استقالل صحبت شده است اما هنوز هیچ برنامه مشخصی برای رسیدگی به این ورزشگاهها در نظر گرفته نشده است.

مدیران اســتقالل به جــای اینکه دو ورزشگاه اختصاصی تیم را برای بهرهبرداری آماده کنند و میراثی برای تیم باقی بگذارند، ترجیح میدهند راه میانبری را انتخاب کنند و با اجاره زمین تمرین، این مشکل را از سر باز کنند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran