Iran Varzeshi

جاللی: بازی با پرسپولیس به تعویق نمیافتد

-

پیکان بعد از کســب ســه پیروزی پیاپی و در حالــی که باید با پرسپولیس بازی میکرد با تعویق این بازی موافقت کرد و حاال باید در شــرایطی به مصاف این تیم برود که در سه بازی آخرش یک مساوی و دو باخت داشته.

با این وجود اما پیکان تجربه شــرایطی تقریبا مشابه را دارد. این تیم در فصل گذشته و در هفته ششم در حالی که پرسپولیس شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و پیکان از 5 بازیاش ۲ باخت، ۲ مســاوی و فقط یک برد داشت به مصاف هم رفتند و پیکان نخستین باخت پرسپولیس را در آزادی رقم زد. حاال دو تیم در شرایطی متفاوت به مصاف هم میروند.

مجید جاللی ســرمربی پیکان درباره شرایط تیمش قبل از بازی با پرســپولیس میگوید: «ما در بازی آخر اصــال فکــرش را نمیکردیم کــه چنین نتیجهای به دســت بیاوریم. با اینکه خیلی خوب هــم برابر پارس جنوبی بازی کردیم اما اشــتباهات بدی داشــتیم و شکســت ســنگینی را خودمان به خودمان تحمیل کردیم آن هم در صورتی که از نظر کیفیت بازی بــد نبودیم. بعد از این بازی ســعی کردیم یک مقــدار بچهها را از ذهنیت آن بازی خارج کنیــم و فکر میکنم االن تیم از نظر ذهنی و روحی شــرایط مناســبی برای بازی با پرســپولیس دارد. بازی با پرســپولیس و تیمهایی از این دســت، اتوماتیکوا­ر انگیزههای خوبی را به تیم ما و بازیکنان میدهد. الحمدا... تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده این بازی هســتیم.» جاللی در این باره که پیکان همیشه بعد از باخت به لیگ بازگشــته و توانســته نتایج خوبی بگیرد، توضیح میدهد: «ما همیشه ســعی میکنیم باختمان را گردن کســی نیندازیم و به همین خاطر نســبت به دالیل شکستمان اشــراف کامل پیدا کرده و آنها را ترمیم میکنیم. ما میدانیم تیممان میتواند پیشــرفت کند و انشاءا... بعد از بازی پارس جنوبی هم بتوانیم دوباره به روند بردهایمان برگردیم.»

ســرمربی پیــکان در رابطه با اینکــه آیا پرســپولیس را خوب میشناســد، میگوید: «به هرحال ما ســالها اســت که با هم رقابت میکنیم و هر تیمی یکسری شاخصههای کلی و یکسری شاخصههای خاص دارد. ما همه این مســائل را برای بچهها کامال تشریح میکنیم و ایــن کار را نه فقط بــرای این بازی که برای تمام مســابقات انجام میدهیم.»

مجید جاللی در مورد حاشــیههای­ی که در رابطــه با لغو دوباره بازی با پرسپولیس پیش آمده، توضیح میدهد: «واقعیتش را بخواهید تماسهایی با ما گرفته شــد که این بازی بــاز هم به تعویق بیفتد اما میخواهــم بگویم که مــا برنامه خودمان را برای این بازی بســتیم و تمریناتمان را بر اســاس زمانی که گفتند انجام دادیم. بعید است به فاصله 48 ساعت مانده به این بازی، به تعویق بیفتد. نمیدانم چرا این حرفها زده میشود و این مساله برای چیست اما آقای فتاحی مسوول برگزارکنند­ه مســابقات واضح و شفاف گفت این بازی برگزار میشود. حتی از سازمان لیگ با ما تماس گرفتند و ساعت کنفرانس بازی را به ما اعالم کردند. ما حتــی اردویمان را هماهنگ کرده و هتل المپیک را هم رزرو کردهایم. از نظر ما این بازی برگزار میشود.» جاللی درباره اتفاقاتــی که در روزهای اخیر بین مربیان تیم ملی و برخی خبرنگاران رخ داده، میگوید: «در دورههای حرفهای مربیگری بخشــی به ارتباط مربی با رسانهها برمیگردد و درباره این مسائل در کالسها زیاد بحث و تبادل نظر میشــود. آنچه من در این ســالها فهمیدم این است که ما مربیان باید از دور به رســانهها و خبرنگاران ســالمی بکنیم و عبور کنیم. البته این مسائل در فوتبال ایران کمی عجیب و تازه است و شاید بیســت سال قبل در لیگ برتر انگلستان از این اتفاقات زیاد رخ میداد هرچند آداب و رســوم و فرهنگ ما متفاوت است و این مسائل ممکن است چالش برانگیز و جنجالی شود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran