Iran Varzeshi

گرشاسبی: با مهاجمان تراکتور مذاکرهای نداشتیم

-

مدیرعامــل باشــگاه پرســپولیس به خبــر مذاکــره این باشــگاه بــا مهاجمان تراکتورساز­ی واکنش نشان داد. حمیدرضا گرشاســبی در واکنش به شایعه مذاکره با دو مهاجم خارجی تراکتورساز­ی گفته: «در مرام ما چنین مسائلی وجود ندارد. ما دنبال بازیکنان تراکتورســ­ازی نیســتیم و هیچ صحبت و مذاکرهای هم با آنها نداشتهایم.»

موضوع مهمتر اما بازنشسته بودن خود گرشاسبی و شایعه جداییاش از پرسپولیس اســت که آن را هم بیپاسخ نگذاشته: «من تابع دستورات هســتم و منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر رفتم برای کسانی که به جای من میآیند آرزوی موفقیت دارم و اگر ماندم تمام تالش خود را بهکار خواهم بست تا بتوانم همچنان در خدمت تیم مردمی پرســپولیس باشم. هنوز تا ۵1آذر وقت باقی است و من تا وقتی که در خدمت پرسپولیس باشم کارم را به نحو احسن انجام خواهم داد. من هیچوقت دنبال پست و ماندن نبودم ولی هر جا که به من ســپرده شده سعی کردم با تمام وجود از جان مایه بگذارم و کار کنم. هر جا هم که بار را از روی دوش ما برداشــتند، خدا را شــکر میکنیم و در ســنگر دیگری کارمــان را ادامــه دادیم. در شــرایط فعلی خودم دوســت دارم از پرسپولیس بروم زیرا کار کردن در این باشــگاه خیلی سخت است اما در کل تابع هســتم و هر تصمیمی برایم بگیرند، میپذیرم.» مدیرعامل پرســپولیس که در ورزشــگاه آزادی و در جریان بازی با تراکتورســ­ازی با خبرنگاران همکالم شــده بود، شــایعه جدایی برانکو ایوانکوویچ را هم اینطور تکذیب کرد: «برانکو از زمانی که به پرسپولیس آمده پیشنهادهای زیادی داشته ولی او عاشق پرســپولیس است و مطمئنم که میماند. هر بار بــا او در خصوص ماندن یــا رفتن صحبت کردیم، بدون هیچ شــرط و شــروطی مانــدن را پذیرفت زیرا عاشــق پرســپولیس اســت و برایش زحمات زیادی کشــیده.» درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان هم گرشاسبی گفته: «سال گذشته هم همه میگفتند شرایط بسیار سخت است و شما حتی از مرحله گروهی صعود نخواهید کــرد اما دیدید که تا فینــال پیش رفتیم و نایبقهرمان شدیم. انشــاءا... امسال هم با برانکــو هدفمان قهرمانی در لیگ قهرمانان، لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام است.»

قرعه پرســپولیس ســختتر اســت یا اســتقالل؟ این آخریــن پرسشــی بود که گذاشتند پیشروی مدیرعامل و او در پاسخ گفت: «همه گروهها ســخت هســتند و من امیــدوارم تمامی تیمهــای ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بتوانند عملکرد شایســتهای داشته باشند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran