Iran Varzeshi

پرسپولیس میزبان االهلی را معرفی نکرده است

-

باشگاه پرســپولیس هیچ کشوری را برای میزبانی احتمالــی از تیم االهلی عربستان معرفی نکرده است. پرسپولیس در شــرایطی در گــروه چهــارم مرحله گروهی هفدهمین دوره لیگ قهرمانان با االهلی همگروه شده که به لطف کوتاهی فدراســیون، باید در کشور دیگری غیر از ایران و عربستان دو دیدار رفت و برگشت خود را مقابل این تیم برگزار کند.

در همین رابطــه در خبرها آمده بود که باشگاه پرسپولیس سه کشور امارات، عمــان و قطر را به کنفدراســی­ون فوتبال آســیا برای میزبانی از حریف عربستانی خود معرفی کرده اما این خبر را باشــگاه تایید نکــرد. در تکذیب ایــن خبر، پندار خمارلو مدیر رســانهای و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که به تازگی از مالزی (محل برگزاری مراســم قرعهکشی لیگ قهرمانان) برگشــته اســت، گفــت: «تا االن که با شــما صحبــت میکنم، هیچ تصمیم قطعی در این مورد اتخاذ نشــده و همه کشــورهای مطرح شــده فقط در حد گمانهزنی اســت. قطعــا این موضوع ابتدا باید در جلسات هیات مدیره باشگاه بررسی شــود تا در نهایت به گزینه نهایی برسیم.» خمارلو در پاســخ به این سوال که چرا باشــگاه پرسپولیس که در امارات طرفــداران زیادی دارد در این کشــور از حریف عربستانی خود میزبانی نمیکند، چنین گفته: «اتفاقا مــا دو دوره قبل که با الهــالل همگروه بودیم ابتــدا امارات را بهعنوان گزینه اول میزبانیمان پیشنهاد دادیم و حتــی باشــگاهها­ی اماراتی هم مخالفتی با این قضیه نداشتند اما تصمیم نهایــی در این مــورد را باید مســووالن اماراتی اتخاذ میکردند کــه در نهایت با این موضوع مخالفت شد. در واقع مراجع غیرفوتبالی و مقامات باالتر کشور امارات مخالف میزبانی ما از تیمهای عربســتانی در این کشــور بودند اما اینکه برای فصل جدید کدام کشــور را انتخاب میکنیم، باید در هیات مدیره تصمیمگیری شود.»

پرســش دیگر از خمارلو این اســت که آیا نمایندههای پرســپولیس که تازه از مالزی برگشــتهان­د، پاداش فینالیست شدن این تیم را هم از ایافسی دریافت کردهاند یا نه که او اینطور پاسخ داده: «ما برای شــرکت در مراسم قرعهکشی راهی مالزی شــدیم و موضوع دریافت پاداش به صورت نقدی توســط ما واقعیت ندارد. این پاداش را ایافســی به صورت نقد در اختیار باشگاه پرســپولیس قرار نخواهد داد، بلکه مراحل خاص خــود را دارد که قطعاً مدیریت باشــگاه بهتر میتواند در مورد آن اظهارنظر کند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran