Iran Varzeshi

فروزان: 40 دقیقه به من فحش دادند

-

محســن فروزان بعد از تســاوی بدون گل تراکتورســ­ازی تبریز مقابل پرســپولیس گفت: «بازی خوبی بود و خدا را شــکر میکنم که آن توپ را گرفتم. در تبریز خیلی تحت فشار بودم. بازیهای خیلی خوبی انجام میدهم اما با بدشانســی توپها یا بــا گل به خودی یا پنالتی وارد دروازه میشــود یــا اینکه بازیکن حریف توپ را به گوشــه دروازه میزند. فشــار زیادی روی من بود اما خدا را شکر در این بازی بزرگ شرایط خوبی رقم زدم.»

وی درباره اینکه تماشاگران تراکتورساز­ی پرچم ژاپن را به ورزشــگاه آزادی آورده بودند، گفت: «من پرچم ژاپن را ندیدم.»

دروازهبان تراکتورساز­ی در خصوص تأثیر بــارش باران بــر کیفیت بــازی تیمش گفت: «باران خیلی در کیفیت بازی ما تأثیرگذار بود. مــا بازیکنان خیلی خوبی داریم که میتواننــد روی زمین عالی بازی کنند. نمیدانم چرا زمین ورزشــگاه آزادی چنین شــرایطی داشت و مثل شالیزار بود!»

فروزان درباره فحاشــی هواداران پرســپولیس گفت: «میدانســتم جو ورزشگاه اینگونه اســت. 40 دقیقه موقع گرم کردن و 90 دقیقه در بازی به من فحش دادند. دیگر چه کار کنم؟ به مســعود شجاعی هم که میخواست بیانیهای منتشــر کند، گفتم هواداران باالخره فحــش میدهند و نمیتوان کاری کــرد.» وی درباره اظهاراتش پیــش از دیدار دو تیم و اینکه گفته بود همه جا هواداران پرســپولیس را به توهین میشناســند، گفت: «اینها کری اســت! البته کری باید همراه با ادب باشد. بســیاری از هنرمندان هم کری میخوانند اما فحاشی درست نیست.»

دروازهبان تراکتورســ­ازی در مورد فحاشی هواداران این تیم گفت: «من متوجه این موضوع نشــدم.» فروزان در پاسخ به سوالی در خصوص قضاوت اکبریان گفت: «بهتر است درباره داوری صحبت نکنم تا محروم نشوم!»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran