Iran Varzeshi

دی‌فرانچسکو:‌از‌این‌رم‌ عصبانی‌هستم

-

اوزبیو دیفرانچسکو مربی رم بعد از باخت یک بر صفر تیمــش برابر اودینزه گفت: «وقتی شما در نیمه اول 80 درصد مالکیت تــوپ را در اختیــار دارید، چرا نمیتوانید کار را تمام کنید. ما نمیتوانیم 60 دقیقه بــازی را نگه داریم و بعد روی یک پرتــاب اوت گل بخوریم. ما بر بازی مســلط بودیم، موقعیتهای گل زیادی داشــتیم اما حاال باید درباره یک شکست حــرف بزنیم. ما همه جا خوب بودیم غیر از یک ســوم دفاعی آنها کــه کار را تمام نکردیم. به انــدازهای که خودمان را باور نداشــتیم، بدشــانس نبودیم. تیمی که میخواهد بزرگ و قوی باشد، باید کاری کند که مالکیت تــوپ و پرس حریف به حســاب بیاید و این چیزی است که من را عصبانی میکند. مشــخص است که به اندازه کافی پخته نشدیم و داریم روی آن کار میکنیم. نکات مثبت زیادی داشتیم اما جزییات هســتند که تفاوت را ایجاد میکنند.»

این ســومین بار اســت کــه رم در آســتانه دیدار لیگ قهرمانــان امتیازات مهمــی را از دســت میدهــد. این تیم سهشــنبه در المپیکــو میزبــان رئــال مادرید اســت کــه با ســه گل در زمین ایبار شکست خورد. دیفرانچسکو گفت: «فکر نمیکنم موضوع این باشــد. گفته بودم ایــن مهمترین بازی اســت و واقعا بود. بایــد با انگیزه و تجربه با آن برخورد میکردیــم. نمیخواهم بــازی رئال را با خودمان مقایسه کنم چون موقعیتهای متفاوتی است. میخواســتی­م در آستانه این بازی مهم روحیه بگیریم و متاسفانه نتوانستیم.»

رودریگــو دی پائول تنهــا گل این بازی را در داچیا آرهنا زد تا اودینزه که با مربی قبلیاش، خولیو والسکس در هفت بازی قبلی تنها یک امتیاز گرفته بود، در نخستین بازی با داویده نیکال به پیروزی برســد: «پیروزی برابر رم همیشــه برای باشــگاه، هواداران و بازیکنان خوشــایند اســت. ما با تیمی قوی بازی میکردیم و باید اصول و قواعدی را رعایت میکردیم. خوشــحالم که بازیکنان با تمرکز باال به تمام دستورات عمل کردند.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran