Iran Varzeshi

والورده: تواناییهای دمبله را بقیه ندارند

-

ارنســتو والورده مربی بارسلونا پس از تســاوی خارج از خانه تیمش مقابل اتلتیکوماد­ریــد عثمان دمبلــه را که با گلزنــیاش در دقیقــه 90 باعــث فرار کاتاالنها از شکســت شــد، به شــیوه ویژه مــورد تمجیــد قــرار داد. دمبله کــه بــا بیانضباطیه­ای چنــد هفته اخیرش حســابی بارســاییه­ا را کالفه کــرده و آنها را حتی بــه فکر فروش او انداختــه بود با گلی که بــه اتلتیکو زد، تا حدودی توانست رضایت آنها را جلب کند بخصوص رضایت ســرمربیاش. او در دقایق پایانی بــازی از روی نیمکت به میدان رفت و تیمش را از شکســت نجات داد.

ارنســتو والــورده در کنفرانــس خبــری پس از بازی درباره دمبله گفت: «این درســت اســت که دمبله در بازی تأثیرگذار بود. این هم درســت است که او دارد به ثبات میرسد چون بازیهای فراوانی انجام داده است و در تیمی مانند بارســلونا این همه چیزی است که یک بازیکن میخواهد. دمبلــه تواناییهای­ی دارد که بازیکنان دیگر ندارند. او اعتماد به نفس، قابلیت زدن شــوت با هر دو تا پایش، شــخصیت و همینطور استعداد دارد. بســیاری از مردم مــدام درباره او صحبت میکننــد و حضورش در زمین بازی بــه ما چیزهای زیــادی میدهد. دمبله بازیکنی فوقالعاده و بااســتعدا­د است.

درســت که ما در بــازی قبلیمان از او اســتفاده نکردیم امــا او بازیکنی فوقالعاده اســت و میتواند به ما کمک کنــد. با توجه به اســتعدادش من از او انتظارات زیادی دارم.»

والورده درباره کورس قهرمانی این فصل اللیگا هم گفت: «من نمیدانم در این فصل کدام تیم رقیب اصلی ماســت اما مطمئنــا اتلتیکوماد­رید یکی از آنها خواهد بــود هم در لیگ، هــم در جام حذفی هم در لیگ قهرمانان. باید بدانیم که رقابت با اتلتیکوماد­رید کار ســختی است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran