Iran Varzeshi

دفاع آلبا از سرخیو راموس پس از متهم شدن به دوپینگ

-

خوردی آلبــا دفاع چپ بارســلونا از ســرخیو راموس مدافع میانی بارسلونا که به تازگی از ســوی فوتبــال لیکس و چند نشریه اروپایی به دو مورد تخطی از قوانین مبارزه با دوپینگ متهم شــده است، دفاع کرد. آلبــا گفــت: «تعــداد بازیکنانی به حرفهایگری ســرخیو راموس کم اســت. او زندگــیاش را برای رئــال مادرید و تیم ملــی میدهد. من فکــر میکنم حق با او است و چیزهایی که دربارهاش گفته شده صحت نــدارد. نمیخواهم بحــث کنم اما اینکه اینگونه دارند بــه او حمله میکنند را دوست ندارم.»

آلبا سپس درباره قراردادش با بارسلونا که پیشــرفت چندانی در فرآیند مذاکرات برای تمدید آن صورت نگرفته اســت هم گفت: «فعال خبری نیســت. وضعیت هنوز همان چیزی اســت کــه قبال بــود. من نمیدانم باشــگاه درباره مــن چه فکری میکند. وضعیت کمی عجیب اســت چون مدت زیــادی از قرارداد مــن باقی نمانده اســت. قصــد دارم دوران بازیگــریا­م را در بارســلونا به پایان برســانم. ببینیم چه میشــود. نمیدانم برنامه مدیران باشگاه چیست یا اینکه آنها چه زمان فکر خواهند کرد که شــرایط برای تماس گرفتن با من مســاعد اســت، البته اگر به چنین چیزی فکر کنند.»

دفــاع چــپ اســپانیای­ی بارســلونا درباره تســاوی یک بر یــک تیمش مقابل اتلتیکوماد­رید هم گفــت: «آنها بازیکنان الزم برای ارائه یک فوتبــال هجومیتر را در اختیار دارند. البته این نظر من اســت. بــا این حــال این سیســتم (دفاعی بازی کردن) برایشــان موفقیتهایی به ارمغان آورده اســت و به همین دلیل آن را تغییر نخواهنــد داد. اتلتیکوماد­ریــد واقعا خوب دفاع میکند و غلبه بر آن بســیار ســخت اســت. آنها به ضدحمالت چشم دارند . ما تالشمان را کردیــم. حمله کردن به یک تیم که عقب میکشد و با خط 5 نفره دفاع میکند آسان نیست.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran