Iran Varzeshi

ساری: دفاع چلسی فاجعه بود!

-

مائوریتسیو ســاری، مربی چلسی گفت که دفاع تیمــش در بازی مقابل تاتنهام فاجعهبار بود. او همچنین گفت که میتوانست هر 11 بازیکن تیمش را بدون تغییر در نتیجه عوض کند.

تاتنهــام در این بازی چند فرصت طالیــی را هــم از دســت داد وگرنه شکســت ســنگینتری را میتوانست بر چلســی تحمیل کند. ســاری پس از باخت 3 بر یــک تیمش گفت: «فاز دفاعی مــا فاجعهبار بود. مــن درباره خط دفاعی صحبــت نمیکنم، درباره فاز دفاعی صحبــت میکنم. بازیکنان تهاجمی مــا خیلی بد پرس میکردند، هافبکها خیلی خوب دفاع نمیکردند و در نتیجه، خــط دفاعی هم فاجعهبار بود. فاز دفاعی تیم خیلی بد بود.»

تاتنهــام با ایــن بــرد در جدول چلســی را پشت سر گذاشــت و حاال فاصله مردان ســاری با منچسترسیتی به هفت امتیاز رســیده اســت. ساری گفــت: «من خیلی خــوب میدانم که دوشنبه‌5‌آذر لیگ‌برتر برنلی- نیوکاسل 23:30 اللیگا رئال سوسیداد- سلتاویگو 23:30 ما مشــکالت زیادی بــرای حل کردن داریم و امروز ایــن موضوع برای همه آشکار شــد. امیدوارم که اول از همه، خــود بازیکنان شــرایط را درک کرده باشند، چون هفته گذشته به آنها گفتم که در زمینه شروع بازی مشکل جدی داریم اما سطح رقیب ما این بار متفاوت بــود و ما در ده دقیقه، بــازی را عمال واگذار کردیم. این نخستین مشکل ما بود اما ما مشــکالت بسیار دیگری هم داشــتیم. ما از نظــر فیزیکی خیلی بد بازی کردیم. همچنیــن از نظر ذهنی، فنی - بهویــژه در ‪25 02،‬ دقیقه اول مســابقه - و از نظــر تاکتیکی، پس ما کارهــای زیادی داریم کــه باید انجام بدهیم. من بایــد کاری متفاوت انجام مــیدادم تا روند بازی را عوض کنم اما کاری نمیتوانســ­تم انجام دهم. امروز هر 11 بازیکن آنها بهتر از بازیکنان ما بودند. من میتوانســت­م هر 11 بازیکن را تعویض کنم و در این صورت دوباره همین نتیجه رقم میخورد.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran