Iran Varzeshi

معادالت پیچیده در پارس جم

-

پارس جنوبی جم روزهای خوبی را سپری میکند.

مهدی تارتــار در هفتههایی که تیمش با ناکامی مواجه شــده بود، با تغییراتی که در پارس جنوبی جم به وجود آورد این تیم را متحول کرد.

تارتار در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کرد و در نهایت توانست تیمش را از ناکامــی دور کنــد و امتیــازات خوبی را جمع کند.

حــاال تیم مهدی تارتــار با قرار گرفتــن در جایــگاه پنجــم جدول شرایط بســیار خوبی دارد اما تارتار همچنــان معتــرض اســت و انگار معادالت پیچیدهای در این تیم وجود دارد.

مهدی تارتار از یک طرف تیمش را از ناکامی دور کرده و پارس جنوبی جایگاه خوبــی دارد و از طرف دیگر همچنان به شــرایط تیمــش از نظر مالی معترض است.

اعتراض تارتار به پرداخت نشدن قــرارداد بازیکنانــ­ش همچنان ادامه دارد و این در حالی اســت که پارس جنوبی جم از نظر مالی مشکلی ندارد اما پرداختی به کادر فنی و بازیکنان نمیشود.

تارتار در فکــر پرداخت قرارداد بازیکنانش اســت تا آنهــا دوباره از شــرایط خوبی که دارند دور نشوند اما انگار مدیران باشگاه دل خوشی از این شرایط ندارند و به تغییرات روی نیمکت فکر میکنند.

سرمربی پارس جنوبی به خوبی ایــن موضوع را فهمیــده و به همین خاطر خیلی شــفاف از پیشنهادهای دیگــرش حرف میزنــد و چیزی را کتمان نمیکند.

به همین خاطــر واقعا معادالت پیچیــدهای در پــارس جنوبی جم وجود دارد که احتماال به این زودیها حل نخواهند شد و این احتمال وجود دارد کــه این تیم دوباره به کما رفته و این شــرایط میتوانــد روی نتایج پارس جنوبی جم تاثیر منفی داشته باشد، یعنی دقیقا چیزی که تارتار با زحمــت فراوان تیمش را از آن خارج کرد تا بهانهای دست کسانی که فکر تغییرات روی نیمکــت دارند، نداده باشد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran