Iran Varzeshi

پدیده یک – سایپا صفر یحیی صدرنشین ماند

-

یکشنبه ،97/9/4 هفته سیزدهم هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر، ســاعت ،15:45 ورزشــگاه امامرضا (ع) مشهد، تماشاگر 10500 پدیده: یک گل: محمد قاسمینژاد )82( سایپا: صفر داور: سیدمهدی سیدعلی کمکها: حسن انتظاری، امیرمحمد داودزاده اخطار: ساموئل سارفو (سایپا) بازیکن برتر: امین قاسمینژاد (پدیده) پدیده: یوسف بهزادی، محمدحســین مرادمند، علی نعمتی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، سعید صادقی، محمد قاسمینژاد -88( محمــد مهدیخانی)، امین قاســمینژا­د، محمدرضا خلعتبری -67( اکبر صادقی)، حسین مهربان 69( - یونس شاکری).

سرمربی: یحیی گلمحمدی سایپا: محمدحسین اکبرمنــاد­ی، ساموئل سارفو، رضا علیاری، عبدا... ناصری(14- امید دره)، امید خالدی، مهرداد کفشــگری، محمدصادق بارانی، علی دشتی(66- معین عباســیان)، مهدی ترابی(48- حسین کامیاب)، آرش رضاوند، آرمان رمضانی

سرمربی: علی دایی

رقابت تیم صدرنشــین با هر تیم دیگری حساســیتها­ی خاص خود را دارد. بخصــوص اگر این بازی نبرد بین پدیده با هدایت یحیی گلمحمدی باشــد با ســایپای تحت هدایت علی دایی. با این حال اما شــاگردان علی دایی نیمه اول بازی را با برتری نسبی نسبت به پدیده آغــاز کردند. طوری که در دقیقه 5 بازی، ســایپا میتوانســت به گل برســد. در همین دقیقه 5، مرادمند اجازه نداد حرکت رضاونــد از جناح چپ زمین نتیجهبخش شود و با تکل به موقع توپ را راهی کرنر کرد. ارسال مهدی ترابی از روی کرنر، ضربه پشت ســر رمضانی و در ادامه ضربه ســر رضاوند در دستان بهزادی جای گرفت. در دقیقــه 9، باز هم تکل به موقع مرادمنــد اجازه نداد پــاس در عمق ترابی نتیجهبخش شود و توپ را به کرنر زد.

در دقیقــه 16 بازی، ناصــری نفوذ سریعی از جناح راست زمین داشت و علی دشــتی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که برخوردی بین او و مدافع پدیده اتفاق افتاد اما ســیدعلی، داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

در این بین البته پدیده هم حمالتی را روی دروازه حریف داشــت کــه از این حمالت میتوان به موقعیتی اشــاره کرد که در دقیقه 20 نصیب پدیده شــد. ارسال خوب امین قاسمینژاد با پای چپ به بعد از تیر دوم را خلعتبــری تکضرب زد که منادی با واکنش به موقع توپ را به کرنر فرســتاد. همینطور در دقیقه 40 بازی که پاس خلعتبری و شوت سر ضرب امین قاسمینژاد از باالی دروازه سایپا به بیرون رفت.

در نیمــه دوم اما بازیکنان پدیده به طور جدیتری به فکر تثبیت صدرنشینی خود افتادند. حمالت متعددی که در این نیمه ترتیب داده شــد با رهبری امین قاسمینژاد بارها و بارها تکرار شد تا در نهایت در دقیقه 82 با یک گل به ســود پدیده به بار نشست و امین قاسمینژاد گلی را پایه ریزی کرد که محمد قاســمینژا­د به ثمر رساند. در دقیقه 82 پــاس در عمق امین قاســمینژا­د به محمد قاســمینژا­د، او را در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن پس از فرار از سد علیاری، شوتزنی کرد اما ضربه او را منادی به شکل ناقص دفع کرد تا در ریباند محمد قاسمینژاد دروازه سایپا را باز کند.

پدیده با این گل صدرنشینیاش در جدول ردهبندی را تثبیت کرد و یکبار دیگر باعث تعجب اهالی فوتبال شد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran