Iran Varzeshi

دایی: پدیده در نیمه دوم بهتر از ما بود

-

سرمربی ســایپا معتقد است تیمش مقابل پدیده تمرکز کافی نداشــت و به همین دلیل نتوانســت از مشهد با امتیاز برگردد.

علی دایی در نشســت خبری گفت: «بازی را خوب شــروع کردیم و در نیمه نخست، ســرتر از حریف بودیم و میشد حتی به گل برسیم.

در نیمه دوم اما پدیده ســرتر از ما بود و خیلی بهتر از ما کار کرد. بازیکنانم تمرکــز نداشــتند، گل را هــم دریافت کردیم و نشــد جبران کنیم. پدیده مزد تالشش را گرفت.»

او درخصوص داوری مســابقه گفت: «در ابتــدای بازی در چند صحنه داور و کمکش اشــتباهات­ی کردند که اعتراض کردیــم. در جریــان مســابقه چنیــن اعتراضی طبیعی است.»

دایــی در رابطــه بــا عملکــرد گلمحمــدی در پدیده گفــت: «پدیده با یحیی خوب کار کــرده و میتواند در صورتــی که حمایت شــود، به این روند ادامه دهد.»

ســرمربی ســایپا درباره عملکرد نه چندان خوب برخی از بازیکنان تیمش از جمله سارفو گفت: «بر اساس داشتههای باشگاه یارگیری کردیم. ناصری در نیمه نخست مصدوم شد.

بر اساس جیب و وضعیت اقتصادی باشــگاه یار گرفتیم. خیلی از بازیکنانی که میخواســتی­م بگیریم را نتوانســتی­م جذب کنیــم. چند بازیکن تیم ســایپا هم از ما جدا شــدند و در این بازی هم مصدوم زیــاد داشــتیم. دارایی اندک و امکان جابهجایی کمتری داریم. ســارفو از بازیکنان خوب ماست، شاید در یکی، دو بازی اشــتباهات­ی داشــت و منجر به اخراجش هم شــد امــا او خوب تمرین میکند. در بســیاری از پستها نیاز به بازیکن داریم.»

دایی درباره جنجالهای اطراف تیم ملی گفــت: «از نام تیم ملی مشــخص است که باید از آن حمایت کنیم. نتایج تیم ملــی مورد قبول مردم قرار گرفته و آنها را شــاد کرده است. همه ما یک تیم ملــی قوی و خوب را بــرای جام ملتها میخواهیم. الزمه این مســاله، حمایت از تیم ملی اســت وگرنه این روند منجر به اتفاقاتی ناخوشــاین­د برای فوتبالمان میشــود. باید تیم ملی با حمایت کامل عازم جام ملتها شود.»

دایی در واکنش به ســوالی مبنی بر مقایسه زمین امام رضا (ع) و ثامن گفت: «اصال این دو ورزشــگاه قابل مقایســه نیســتند. اینجا توانســتیم از هر دو تیم فوتبالی خوب را ببینیم. این ورزشــگاه میتواند یک ســرمایه ملی بزرگ برای فوتبال ایران باشد.»

او درباره قرعهکشــی لیگ قهرمانان آســیا نیز گفت: «در جلسهای هم که در باشگاه داشتیم گفتم باید در چند پست تیم را تقویــت کنیم تا در پلیآف موفق باشــیم و در گروهی هــم حرفی برای گفتن داشته باشیم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran