Iran Varzeshi

رادوشویچ: در جام جهانی دوم شدیم در اروپا باید قهرمان شویم

-

دروازهبان کروات پرســپولیس هم یکی از حاضران در درگیریهای بعد از بازی با سایپا بود که هواداران رقیب به محروم نشدنش اعتراض کرده و مدعی شــدهاند کمیته انضباطی به او تخفیف داده کــه محرومش نکرده اســت. خود رادوشویچ اما چنین نظری ندارد: «واقعا فکر میکنید کمیتــه انضباطی به من تخفیف داد که محرومــم نکرد؟ من از این حرفهــا تعجب میکنم چون واقعا به نظرم اتفاقی نیفتاد و من هم فقط از تیمم و همتیمیهایم دفاع کردم.»

در ادامــه، بوژیدار رادوشــویچ از ســختیها و در عیــن حــال امیدهای خودش و پرســپولیس برای ســومین قهرمانی متوالــی میگوید: «این فصل تیمهای مدعی زیادی در لیگ هســتند اما از خودمان انتظار داریم که همیشــه خوب باشــیم و از قهرمانیمــ­ان دفاع کنیم. این اصال کار آسانی نیست اما ما آماده هســتیم. پرسپولیس باید قهرمان شود چون لیاقت این هواداران فقط جام است.»

این دروازهبان کروات که هواداران پرســپولیس رادو خطابش میکنند، از سه ســال پیش در تهران است اما این دوری هم باعث نشــده کــه لحظهای چشــم از تیمملی کرواســی بردارد. او شــرایط تیمملی کشــورش را اینطور ارزیابــی کرده: «بعــد از جام جهانی ما یک شکســت بزرگ و تلخ برابر اسپانیا داشتیم اما توانســتیم با مساوی مقابل انگلیس به شــرایط خــوب بازگردیم و حتی اســپانیا را هم شکست دادیم. هر چند متاسفانه در بازی آخر در ویمبلی بازنده شدیم و کار برایمان سخت شد.»

او اما همچنان بــه آینده تیمملی کرواســی امیدوار اســت: «به نظر من مــا تیمملی خیلی خوبــی داریم و باید روی جام ملتهــای اروپا تمرکز کنیم. ما در جام جهانی عملکرد فوقالعادها­ی داشتیم اما در نهایت نایبقهرمان شدیم. حاال باید تالش کنیم که در جام ملتها قدرتمندتر باشیم و قهرمان شویم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran