Iran Varzeshi

فدراسیون بخواهد برمیگردم

-

ســرمربی پیشــین تیم ملی تنیس روی میز بانوان که جای خود را به حمیده ایرانمنش داده، میگوید، خودش نتوانســته در این مسوولیت حضور داشته باشد.

فاطمــه کیوانــی میگوید: «ایــن اقدام هماهنگ شــده بود. در واقع قبل از ســفرم به آلمان در این باره صحبت و تصمیم بر آن شــد که چنین کاری صورت گیرد. بههرحال ازدحام کاریام زیاد بود و بــا توجه به اینکه ایرانمنش در اردوهای اخیر کنار تیم حضور داشــت، او را به این سمت منصوب کردند البته قرار بود یک ســرمربی خارجی برای تیم ملی جذب شود اما مسائل و مشــکالت ارزی مانع این کار شد و از عملی کردن اقدام دست نگه داشتند.»

کیوانــی در ادامه طوری حرف میزند که ابهامهایی ایجاد میکند: «من عالوه بر ســرمربیگر­ی تیم ملی، بهعنوان نایب رییس بانوان و همچنین عضو کمیته اســتعدادی­ابی هم فعالیت داشتم. به دلیل همین مشغله کاری از تیم ملی کنار رفتم. ســعی میکنــم همچنان کمک کنم، البته اگر مســووالن فدراســیون تصمیم بگیرند که برگردم، ایــن کار را انجام میدهم. بههرحال قرار شــد ایرانمنش فعال در مســابقات فنالند کنار تیم باشــد تا ببینیم چه اتفاقی میافتد.»

او دربــاره حضورش در اردوگاه آموزشــی تمرینی هایدلبرگ آلمان هم توضیح کوتاهی میدهد: «این اردوگاه در واقع بخشــی از یک دوره ارزیابی بود که از عید آغاز شــده و مرحله عملیاش مانده بود که با حضور در آلمان آن را پشــت سر گذاشتم. حاال فقط یک گزارشنویسی دارم که باید تا چند روز آینده آن را ارائه کنم. اگر همه این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارم، در کمپهای جهانی هوپس که برای پینگپنگباز­ان ۱۱ تا ۳۱ سال گذاشته میشود، بهعنوان مربی شرکت خواهم کرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran