Iran Varzeshi

تکذیب شایعه حمایت از گل محمدی در انتخابات قایقرانی

-

طی روزهــای اخیر شــایعهای درباره آینده فدراســیون قایقرانی و اداره کل ورزش استان تهران شنیده شده.

شــایعهای کــه میگویــد رضا گلمحمدی قرار اســت بــا حمایت وزارت ورزش از اســتان تهران برود و گزینــه وزارت ورزش در انتخابات فدراســیون قایقرانی شود. شایعهای که البته طبیعی است معاون قهرمانی وزارت ورزش زیر بار آن نمیرود و به طور قطع آن را تکذیب میکند.

داورزنی درباره این ماجرا اینطور اظهارنظر کرده اســت: «ما اگر برای فدراسیونها سرپرست میگذاریم به خاطر این اســت که هیچ سرپرستی حــق کاندیدا شــدن در انتخابات را نــدارد. وزارت ورزش دنبال حمایت از هیچ کاندیدایی نیســت. هر کسی برنامهای داشــته باشــد بر حســب برنامهای کــه در مجمع عمومی ارائه میدهد میتواند رای الزم را کســب کند. ما در ســال گذشــته، انتخابات 25 فدراســیون را برگــزار کردیم و از هیچ رییس هیأتی نخواســتیم که از کاندیدای خاصــی حمایت کند تا وی رییس فدراســیون شود. بنابراین وزارت ورزش ســعی میکنــد هیچ دخالتــی در انتخــاب فــرد خاصی نداشته باشد.»

او در پاســخ بــه این پرســش که گلمحمــدی تا دو ســال دیگر بازنشسته میشــود، آیا میتواند در انتخابات فدراسیون قایقرانی شرکت کند یا خیــر، نیز گفت: «طبق قانون فردی که لیسانس دارد تا 60 سالگی و فوقلیســان­س به باال تا 65 سالگی میتواند در دســتگاه اجرایی فعالیت داشته باشــد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد. البته کســی که سنش به 65 ســال برسد بازنشسته میشــود ضمن اینکه بعضیها تصور میکنند کسی که بازنشسته میشود دیگر حق کار کردن در پســتهای مختلــف را نــدارد در حالــی که ما میتوانیــم از ظرفیت پیشکســوتا­ن در سمتهای دیگر اســتفاده بهینه داشته باشــیم. ما دنبال این هستیم تا از ظرفیت پیشکســوتا­ن در ســایر سمتها که منع قانونی وجود ندارد، بهره الزم را ببریم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran