Iran Varzeshi

گلمحمدی: حمایت هواداران نبود، پیروز نمیشدیم

-

یحیــی گلمحمدی، ســرمربی پدیــده در نشســت خبــری پس از پیروزی تیمش در برابر ســایپا گفت: «بــرد امروز، یک عیــدی خوب برای مردم مشهد و هواداران بود. سه امتیاز را به هــواداران تقدیــم میکنیم. اگر موفق شــدیم در نیمه دوم خوب کار کنیم، به خاطر حضــور هواداران بود. امیــدوارم به این رونــد ادامه دهیم و حمایتها بیشــتر از قبل باشد. بازی جانداری را از دو تیم شــاهد بودیم و در نیمه نخست توپ زیادی لو دادیم. حریف هــم از ســرعت مهاجمهایش استفاده کرد. در کل، بازی متعادلی را از دو تیم شاهد بودیم اما در نیمه دوم حرکات بهتری انجام دادیم و از فضاها استفاده کردیم و به گل رسیدیم.»

گلمحمدی اضافه کرد: «ســایپا تیم خوب و بــا برنامهای بود. به دایی تبریک میگویــم. بــه بازیکنانم نیز خسته نباشید میگویم و امیدوارم این روند ادامهدار باشد.»

او دربــاره داوری هــم گفــت: «ســیدعلی یکی از داوران خوب ایران اســت و امروز هم توانست یکی دیگر از قضاوتهــای خوبــش را به نمایش بگذارد.»

گلمحمــدی دربــاره ادامــه صدرنشینی تیمش هم گفت: «تیمی میتوانــد تا پایان فصل موفق باشــد که از تک موقعیتها اســتفاده کند و بــا صبر و حوصله کار کند. از موقعیت به دســتآمده خوب استفاده کردیم، آنچه در این بازی اهمیت داشت، اراده و خواســت بازیکنانم برای بردن بود. بازیکنانــ­م ناامید نبودنــد و تا آخرین لحظــه برای بــردن جنگیدند که این ارزشــمند بود. در نیمه نخست بازی سنگین بود و استفاده از فضاها سخت بود. مهربان بازیکنی اســت که نیاز به فضا دارد. در نیمه دوم خوب کار کرد اما به خوبی پاس به او داده نشد.»

او در خصــوص مشــکل زمیــن تمرین تیمش گفت: «در این خصوص قولهایــی از ســوی مســووالن داده شد اما متاســفانه برای زمین تمرین مشکالت زیادی داریم. یک جلسه در هفته آســتان قدس اجازه داده تمرین کنیم اما مشــکل زمین تمرینی داریم و امیدواریم بتوانیم با حل این مشکل پیش برویم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran