Iran Varzeshi

هومن جعفري

- ‪Houman Jafari‬

طنزیم

ممنونیم!

حاال خوب شــد که قرار بود طرفداران دو تیم به هم فحش ندهند و احتــرام بگذارند. اگر قرار بود به هم فحش بدهند و احترام نگذارند چه اتفاقاتی رخ میداد! ما از طریق همین تریبون از طرفداران دو تیم تشــکر میکنیم که لطف کردند و همدیگر را نکشتند! سپاس! همین که مثل اتفاقات قبل از بازی بوکاجونیور­ز و ریورپالته به جان هم نیفتادند خودش بســیار نکته بزرگ و قابل قبولی اســت. ممنونیم.

تکذیب آخرالزمان

برای نخســتین بار در تاریخ حیات بشــری، علی دایی بعد از باخت قبول کرد تیم برنده بهتر بوده! «بازی را خوب شــروع کردیم و در نیمه نخست، سرتر از حریف بودیم و میشد حتی به گل برسیم. در نیمه دوم اما پدیده سرتر از ما بود و خیلی بهتر از ما کار کرد. بازیکنانم تمرکز نداشتند، گل را هم دریافت کردیم و نشــد جبــران کنیم. پدیده مزد تالشش را گرفت.» محققان و کارشناســا­ن اعتقــاد دارند که یکی از نشــانههای آخرالزمان همین است که علی دایی ببازد و قبول کند که تیــم حریف بهتر بوده. بعد از ایــن صحبتها ترس و وحشــت فضای عمومی دنیا را گرفته. بورسهای نیویورک و توکیو سقوط کردهاند و مردم در کشورهای مختلف به خیابانها ریختهانــد و منتظر پایان دنیا هســتند. در همین زمینه دفتر علی دایی با صدور بیانیهای خیال همه را راحت کرد که آخرالزمانی در کار نیســت و علی آقا برای نخستین بار شکسته نفسی فرموده!

تشکر تشکر

یک تشکری هم داشته باشیم از لیدرهای استقالل خوزستان که لطف کردند و چون خیلی با سرمربی جدید و دســتیارها­یش حال نکردند، یک دعوایی راه انداختند که ســرمربی جدید بپــرد! واقعا دم لیدرهای عزیز گرم. همینطوری هوای تیم را داشته باشند این تیم عین راه آهن و صبا و استقالل اهواز میرود و دیگر برنمیگردد! جدا چه معنی دارد که مدیرعامل بدون دستور گرفتن از لیدرها سرمربی انتخــاب کند؟ چه معنی دارد که ســرمربی بدون اجــازه گرفتن از لیدرها دســتیار انتخاب کند؟ از کی تا حاال در لیگ برتر بزرگتر کوچکتری مرده؟ چه کســی به مربیان فوتبال اجازه داده که برای خودشان سرخود دستیار انتخاب کنند؟ واقعا چه کسی؟ باز هم دم لیدرها گرم که حواسشان هست و نمیگذارند کسی دســت از پا خطا کند. دمتان گرم!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran