Iran Varzeshi

صالحیامیری: بدون هیچ چالشی در مسیر توکیو حرکت میکنیم

-

اجــرای قانــون منــع بهکارگیری بازنشســته­ها مهمترین بحثی است که در حاشــیه نشست مشــترک روسای فدراســیون­ها و مسووالن وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شنیده میشود.

هر کســی از ظــن خــود در این رابطــه صحبت میکنــد و در این بین رییس کمیتــه ملی المپیــک با همان آرامــش همیشــگی از اجــرای ایــن قانــون میگوید و تدبیــری که صورت گرفته. رضــا صالحیامیــ­ری میگوید: «همه فدراســیون­های ما با قانون منع بهکارگیــر­ی بازنشســتگ­ان، با اخالق و در چارچــوب قانون رفتــار کردند و در خصوص فدراســیون فوتبال هم تصمیم اتخاذ شده، محصول تدبیر مشترک وزیر ورزش و جوانــان و کمیته ملی المپیک بود که با کمترین خســارت برای کشور این اتفاق صورت بگیرد.»

او با بیان اینکه از همه بازنشستگان عزیز که ســرمایهها­ی ورزش هســتند، قدردانی و برایشــان در ســنگر جدید آرزوی موفقیــت میکنــم، میگویــد: «شــهادت میدهم همه فدراسیونها­ی ما با قانون منع بهکارگیری بازنشستگان، با اخــالق و در چارچوب قانــون رفتار کردند.»

صالحیامیری بحــث را به فوتبال میکشــاند و میگویــد: «در خصوص فدراسیون فوتبال هم تصمیم، محصول تدبیر مشــترک وزیر ورزش و جوانان و کمیتــه ملی المپیک بــود که با اجرای بیکم و کاســت قانون ایثارگــرا­ن و با کمترین خسارت برای کشور این اتفاق صورت بگیرد. قانون ایثارگران ظرفیتی را پیشبینی کرده که هر کسی میتواند در چارچوب قانون از آن استفاده کند و فضاسازیها یا ناشی از جهل و یا بر پایه عناد است.»

صالحیامیــ­ری در مــورد المپیک ۰۲۰۲ و اقداماتی که باید انجام شود نیز توضیحاتی میدهد: «المپیک ۰۲۰۲ از االن آغاز شده و اجالس آن سهشنبه در توکیو برگزار میشود و با نظمی آهنین و منطقــی کارها پیش میرود. ســتاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک هم به صورت منظم بــا حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار میشــود و کمیته ملی المپیــک بدون هیچ چالشــی با وزارت ورزش و جوانان در مســیر المپیک گام برمیدارد. از فدراســیون­ها میخواهیم با تمام توان در جهت کســب ســهمیه المپیک تالش کنند.»

او همچنیــن از برگــزاری مجمع عمومی کمیتــه ملی المپیــک در ماه آینده خبر میدهد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran