Iran Varzeshi

فریسات: هواداران با فوالد آشتی کردند

-

عزیــز فریســات از دو بــازی که ســرمربی فوالد بــوده چهــار امتیاز گرفتــه. میانگین مناســبی کــه میتوانــد زمینهســاز تــداوم مربیگری او در فوالد باشد.

فریسات بعد از تقســیم امتیازخانگ­ی با ذوب آهن این جمالت را به زبان آورد: «فکر میکنم هر دو تیم خوب بازی کردند. تماشاگران از این بازی لذت بردند. هر دو تیم صاحب موقعیت بودند. ما در شــروع بازی از روی یک ضربه ایســتگاهی گل زدیم و کم کم کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. در نیمه دوم هر دو تیم حمله میکردند اما در نهایت بر مبنای اتفاق آنها صاحب یک پنالتی شــدند و بازی یک بر یک شد و بعد از آن هم هر دو تیم هجومی بازی کردند و صاحب موقعیت گلزنی شدند.»

فریســات از حمایت هواداران هم رضایت دارد: «همه هواداران که تیم را حمایت کردنــد از دیدن بازی لذت بردند. از همه هــواداران که این تیم مال خودشان است باید تشکر کنم. بازیکن و مربی میروند اما هواداران میمانند و دلشان با تیم است. آنها دوست داشتند ما 3 امتیاز را بگیریم اما اتفاقات فوتبال باعث شد که برنده نشویم. هوادار دنبال این است که از فوتبال لذت ببرد و اگر قرار اســت بازی کسل کننده باشد قهر میکند. اگر بازی سرعت نداشته باشد از بازی لذت نمیبرد. دو تیم بازی ســریعی انجام دادند و همین باعث آشــتی هواداران با تیم میشود. تا دقیقه ۰9 هم تیم را تشویق کردند.»

سرمربی فوالد خوزســتان در مورد اینکه چرا سینا مریدی را که بهترین هافبک دفاعی ایران است یک پست جلوتر بردید، گفت: «همانطور که میدانید هم میثم و هم فرشاد ســاالروند بازیکنان باتجربهای هستند که جلوی اینها سینا بازی میکند که قدرت حمل توپ و تغذیه مهاجمان را دارد. سینا بازیکن بزرگی اســت که در بازی با پیکان هم گل زد و پاس گل داد. او در پســتش خــوب بازی میکند و بقیه بازیکنــان هم خوب بودند و نیازی نبود که در این پستها تغییری بدهند.»

چرا فوالد از انتقال بازی از دفاع به حمله مشــکل دارد؟ فریســات به این ســوال پاســخ میدهد: «برای تبدیل از دفاع به حمله باید سریع عمل کنیم و مــا هم خوب این کار را میکردیم البته به زمان بیشــتری هم نیاز داریم تا هماهنگ شــویم ولی موج دوم ما هم به حمله اضافه میشد. حسن بیتسعید هم خوب بود. طبیعت فوتبال همین است و تیمی که از موقعیتهای به دست آمده استفاده کند پیروز میشود اما اگر هر موقعیتی نصیب ما شود و گل کنیم فوتبال تبدیل به بسکتبال میشود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran