Iran Varzeshi

خرمگاه: تیم بهتری میشویم

-

ذوب آهن اصفهان بعد از اینکه نخســتین شکست را با منصوریان تجربه کرد، موفق شــد در اهواز یک امتیاز از فوالد بگیرد. بعد از این تســاوی محمد خرمگاه به نشست خبری رفت و این جمالت را به زبان آورد: «خوشحالیم که در شهر شــهیدپرور اهواز حاضر شدیم. هنوز به شــرایط تاکتیکی مدنظرمان نرسیدیم. خوشحالیم که بازیکنان به صحبتهای ما گوش دادند. در خط جلو سه بازیکن زیر 3۲ ســال داشتیم و این مساله نوید روزهای خوب را میدهد. میدانســتی­م کار ســختی داریم. فوالد خط حمله قوی دارد و از کوچکترین فرصت موقعیت میســازد. باید این دوره را پشت سر بگذاریم. ما گلهای بدی میخوریم و باید با کار بیشــتر کاری کنیم که گل بد نخوریم. نشان دادیم که یــک تیم رو به جلو هســتیم و روزهای خوبی در انتظارمان اســت.» خرمگاه در ادامــه حرفهایش گفت: «هر دو تیم موقعیت گل داشــتند. نتیجه در کل عادالنه بود اما فکر میکنم موقعیتهای ما در نیمه دوم نســبت به حریفمان بیشتر بود.»

خرمــگاه در مورد اینکه چرا این تیم بد گل میخورد، این پاســخ را داد: «ســوال خوبی پرســیدید، این بد گل خوردن به مشکالت روانی باز میگردد. بازیکنان قابلی داریم و کیفیتشــان باال اســت. مطمئن هستیم که تیم ما باز میگردد. قطعا تالشمان را میکنیم تا هر چه زودتر به شــرایط خوب برسیم. بعد از بازی هواداران فوالد از این نتیجه خوشــحال بودند و این مساله که آنها تیم خود را تشــویق کردند اتفاق خوبــی بود.» خرمگاه به وضعیت زهیوی هم اشاره دارد: «با دکتر صحبت کردیم زهیوی شرایط خوبی ندارد و امیدواریم او زودتر به شرایط بازی برسد.»

مربی ذوب آهن درباره سیســتم بازی تیمش هم توضیحاتی داده اســت: «با چهار مدافع بازی میکردیم و ســه مهاجم داشــتیم. با سیستم 4-3-3 به دنبال کســب پیروزی بودیم. وقتی صاحب توپ میشدیم به دنبال این بودیم که برتری عددی داشته باشیم.»

چرا منصوریان به نشســت خبری نرفت؟ خرمگاه به این سوال هم پاسخ داد: «ما همه باید به یکدیگر کمک کنیم. باید مهربان باشــیم و محبت داشته باشیم تا قشنگتر زندگی کنیم. مساله خاصی وجود ندارد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran