Iran Varzeshi

آمار دلگرمکننده؛ برانکو به مهاجری نباخته

-

بازی با ماشینسازی به صورت کلی شاید خیلی سخت به نظر نرسد اما وقتی قرار باشد پرسپولیس با یک تیم نصفه و نیمه و بدون بازیکن تعویضی باتجربه به میدان برود، چیزی جز ســختیهای این بازی به چشــم نمیآید. در این میان اما یک امیدواری وجود دارد و آن هم این اســت که ســرمربی پرسپولیس تا حاال به رضا مهاجری نباخته. آنهم در حالی که دو مربی پیش از این 6 بار با هم رودررو شدهاند و حاال با دستهای خالی، خود را برای نبرد هفتم آماده میکنند.

مهاجری که پیش از حضور در تبریز ســه فصــل هدایت تیــم پدیده مشــهد را به عهده داشت، 6 بار رودرروی قرمزهای تهران و برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته و هیچوقت موفق نشــده پرســپولیس را شکست بدهد. این مربی که در لیگهای پانزدهم، شانزدهم و هفدهم سرمربی پدیــده بود، ابتدا در هفته اول لیگ پانزدهم به ورزشــگاه آزادی آمد و مقابل سرخپوشــان به تساوی 2-2 رسید که اتفاقا آخرین گل زندهیاد هادی نوروزی برای پرسپولیس در همان بازی ثبت شد. دیدار برگشت هم با گل زیبای رامین رضاییان برای پرســپولیس در دقیقه ۴۹ با همــان نتیجه بازی رفت یعنی مساوی 2-2 تمام شد.

در فصل دوم همه چیز به سود تیم تهرانی بود. پرسپولیس با گل دقیقه 2۹ وحید امیری در مشــهد 2 بر یک از سد پدیده گذشت و بعد از پیروزی ۴ بر صفر در بازی برگشت هم که آزادی میزبانش بود، پرسپولیسیه­ا جشن قهرمانی گرفتند.

سرانجام در لیگ هفدهم شاهد دو تقابل دیگر برانکو و مهاجری بودیم. اولی در ورزشگاه آزادی و در هفته دوازدهم که بدون گل و بدون برنده تمام شــد اما در بازی برگشت پرســپولیس با گل وحید امیری به پیروزی رسید. در واقع ۰5 درصد دیدارهای قبلی مســاوی شده و ۰5 درصد دیگر را برانکو ایوانکوویچ برده است. حاال باید ببینیم هفتمین تقابل آنها چه نتیجهای دارد.

کمال کامیابینیا دوبــاره کتفش را جا انداخت و به تمرینات برگشــت اما به نظر میرســد این آیتم تا زمانی که کتف او رو به راه نشــده، برای او عــذابآور و خطرناک خواهد بود. مگر اینکه جهت ایســتادن و حرکتــش را طوری طراحی کند که ضربه بازیکن کناری به کتف ســالمش برخورد کند.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran