Iran Varzeshi

دردسر پشت دردسر؛سیامک نعمتی هم مصدوم شد

-

بعد از کمال کامیابینیا و شــایان مصلــح، یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس هم بازی با ماشینسازی را از دست داد؛ سیامک نعمتی که معلوم بود او هم یک آسیبدیدگی کهنه دارد چرا که برانکو در مصاحبه سهشنبهاش نسبت به حضور این بازیکن در بازی با ماشینسازی ابراز امیدواری کرده بود اما از دستش داد.

تمرین آخر قرمزها به نیمه رســیده بود که فریاد سیامک نعمتی به آســمان رفت و خودش نقش زمین شــد. او از ناحیه عضله کشاله آســیب دیده بود و از ادامه تمرین بازماند. به همین دلیل لنگلنگان زمین چمن را ترک کرد. بعد گفتند که کال بازی پنجشنبه را از دست داده است.

غیر از نعمتی، شجاع خلیلزاده هم در همین تمرین آسیب دید و اواخر تمرین از کادر پزشــکی تیم دستور استراحت گرفت اما آقای ســرمربی حاضر نشــد نام او را از فهرست پرســپولیس خط بزند و به باشــگاه هم اعالم کرد که شــجاع حتی اگر شانسی برای بازی کردن نداشته باشد، او را به تبریز خواهد برد و برد. حال آنکه با حضور او هم فهرســت ۰2 نفره پرسپولیس پر نشد. پیش از تمرین آخر و با در نظر گرفتن غیبت کمال کامیابینیا و شایان مصلح، برانکو فهرست ۰2 نفره مسافران تبریز را با حضور تمام جوانهای تیم به سختی تکمیل کرده بود اما حاال این فهرست یک جای خالی دارد.

پرســپولیس کال ۴2 بازیکن در اختیار دارد که بعد از مصدومیت انصاری و ماهینی، ســه نفر دیگر هم بازی ماشینســاز­ی را از دست دادند تا تیم برانکو ۹۱ نفره شــود. جالب اینکه فهرســت پرسپولیس برای بازی با ماشینسازی با حضور سه دروازهبان تکمیل شده و برانکو ایوانکوویچ مثل بسیاری از بازیهای این فصل به دلیل کمبود بازیکن دو دروازهبان را روی نیمکت مینشــاند اما حتی در این شــرایط و با حضور آنها هم یکی از صندلیهای نیمکت پرسپولیس در تبریز خالی میماند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran