Iran Varzeshi

کشف مثلث عاشقانه بین پرسپولیس و تیم ملی لوپز - بیرانوند- پانادیچ

-

با اینکه از بازی برگشــت فینال لیگ قهرمانان آسیا و مشتهای گره کرده الکســاندر لوپز نزدیک به یک ماه میگذرد اما این ماجرا هنوز محل مناقشه بین کیروش و برانکوســت. هر چند فدراسیون فوتبال سعی کرد این مساله را بیاساس اعالم کند و بر کذب بودنش تاکید داشت اما داستانی که گفته شده و در فضای مجازی و سایتها دست به دست چرخیده است تاثیرش را بر دشــمنی سرمربی تیم ملی با ســرمربی پرسپولیس گذاشته اســت. حاال برانکو مدام از این داســتان در مصاحبههایش استفاده میکند و مسووالن فدراسیون هم سعی دارند بر کذب بودن ماجــرا تاکید کنند. در این بین کیروش طی این مدت یک واکنش نه چندان پررنگ به این ماجرا داشــته اما خود لوپز مربی گلرهای تیم ملی ســعی کرده بود سکوت کند. سکوتی که البته خودش حاشــیههای زیادی به همراه داشــت و منجر بــه درگیری اوســیانو کروز با یکی از خبرنگاران شــد. حاال اما در ادامه روند آشتیکنان کیروش با رسانهها و محفلی که با حضور اوســیانو کروز، آتش بیار معرکه برگزار شــد لوپز هم وارد بازی شده و از قضا اطالعاتی منتشر کرده تا اوضاع را تلطیف کند. جالب اینکه لوپز اطالعات مزبور را به همان رســانهای که کروز با نمایندهاش درگیر شده بود داده تا قدم بزرگی برای آشــتی و جبران آن اتفاق بردارد. مدرک لوپز گفت وگوهایی اســت که او به صورت چت در واتسآپ و اینســتاگر­ام با بیرانوند و ایگور پانادیچ مربی دروازهبانه­ای پرسپولیس داشــته است. گفت و گوهایی صمیمانه و مهربانانه با آیکونهای قلب و بوســه که بعد از انتشار عمومی مخاطبانش را یاد مثلثهای عشقی و ملودرامهای عاشقانه سینمای ایران میاندازد. البته هدف لوپز هم از انتشــار این گفت وگوها همین اســت. اینکه ثابت کند با بیرانوند و حتی دســتیار برانکو رابطه خوبی داشته و هرگز دنبال این نبوده تا باخت پرسپولیس و فرو ریختن بیرانوند را ببیند. مربی پرتغالی - برزیلی حتی در جایی ثابت میکند برای پانادیچ و بیرانوند آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان آســیا را کرده و اینطوری ثابت میکند انگ «خوشــحالی بعد از شکست پرسپولیس در فینال آسیا» به او نمیچسبد.

پیام اولی که در روز ۶2 شــهریور از ســوی لوپز برای بیرانوند ارسال شــده، آرزوی موفقیت برای گلر ملیپوش سرخها در بازی با الدحیل است. چند روز بعد هم او تولد بیرانوند را تبریک گفته اســت. روز دوم اکتبر که برابر با 10 مهر و بازی پرســپولیس - الســد بود، لوپز پیامی حاوی تبریک بــرای پیروزی در بازی رفت و برای بیرانوند ارســال کرده و پیام بعدی به نظر میرســد بین دو نیمه بازی برگشــت نیمه نهایی ارســال شده است؛ جایی که پرســپولیس با نتیجه 0-1 از الســد عقب بود و برای برتری یک گل میخواست. در پایان این مکالمه لوپز صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان را به بیرانوند تبریک گفته است.

امــا گفتوگوی او با ایگور پانادیچ عضو کادر فنی پرســپولیس و فرد نزدیــک به برانکو جذابیت بیشــتری دارد و همچنین پیام دوســتی مربی گلرهای پرســپولیس و تیم ملی را نمایان میکنــد. ۷2 فروردین لوپز در دایرکت اینستاگرام، به نوعی قهرمانی پرسپولیس را به پانادیچ تبریک گفت و از او خواســت این پیام را به بیرانوند هم برســاند. پس از بازی السد، لوپز که برای بیرانوند پیام فرســتاده بود، به پانادیچ نیز چنین پیامی ارسال کرد و ایگور در پاســخ به او گفــت بیرانوند واقعا در این بــازی بهترین بازیکن زمین بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran