Iran Varzeshi

شروع دوباره تیم بانوان ملوان در الجزیره

-

شــبکه خبری الجزیره در گزارشی میدانی از فوتبال زنان در ایران نوشــته: «در بندرانزلی که در شمال ایران نزدیک دریای خزر واقع شده است، یک مفهوم شــروع دوباره در تیم جوانان ملوان بعد از آنکه دو سال پیش این تیم منحل شد و دوباره سرپا شده است، دیده میشود.

در سال ۶102، حواشی زیادی بین هواداران ملوان ایجاد شــد، وقتی یکی از مســووالن این باشــگاه گفت: وقتی کشــتیای در حال غرق شــدن است بارهای اضافیاش را به دریا میریزند.

بعد از دو ســال غیبت، تیم فوتبال زنان ملــوان با مالک جدید بازگشــته اســت. مریم ایراندوســ­ت بازیکن سابق فوتبــال، کــه در ســال 201۶ قبل از انحالل این تیــم هدایت آن را بر عهده داشــت، بار دیگر به تیم بازگشته است. او همچنین ســابقه بازی برای این تیم را نیز دارد.

او در صحبتهایــی بــا خبرنــگار الجزیره عنوان کــرد که او و تیمش در دو سال گذشته ســختیهای زیادی را تحمل کرده اســت و اینکــه نمیتوانند بــازی کنند مثــل این بوده اســت که زندانی پشت دیوارهای آجری قرار گیرد.

در ماههای اخیــر تیمهای فوتبال زنان ایــران به بردهای مهمی دســت یافتند که میتوانند الهامبخش خیلی از بازیکنان جوانتر باشد

تیم ملوان با هدایت مریم ایراندوست آماده میشود تا در رقابتهای لیگ که از 12 دسامبر آغاز میشود شروع خوبی داشته باشــد. این تیم االن 25 بازیکن دارد کــه خیلــی از آنهــا همچنان به تحصیل خود ادامه میدهند. ایراندوست میگوید این بازیکنان همانند تیم مردان به تمرین و بازی کردن پایبند هســتند و امیدوار اســت انرژی آنها در راستای کســب قهرمانی قرار گیرد. او میگوید: «من فکر میکنم که فوتبال بازی کردن در ایران وقتی زن هستید کامال دیوانگی است و ما همگی دیوانههایی هستیم که از دیوانهخانه فرار کردیم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran