Iran Varzeshi

ناکامی قهرمان در صعود به نیمهنهایی والیبال باشگاههای جهان

-

در روز دوم از مرحلــه گروهــی رقابتهای والیبال جام باشگاههای جهان ۸1۰۲ در لهســتان، دو دیدار از گروه برگزار شد که در پایان تیم زنیت کازان با تمام ستارههایش بههمراه یاران عبادیپور در تیم اسکرا با قبول دومین شکستشان از صعود به مرحله نیمهنهایی باز ماندند.

در نخستین دیدار گروه تیم زنیت کازان روســیه که ســتارههای نامآشنای والیبال جهان از جمله اروین انگاپت، مت اندرســون و میخایولف را در اختیار دارد در حالــی به مصاف لوبــه ایتالیا رفت که زنیتیها بــا توجه به شکســت در دیدار A روز گذشــته بهمنظور زنده نگه داشــتن امیدهایشــ­ان برای صعود، محکوم به برد بودند اما در پایان یــک ماراتن دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب یــاران برونو رزنده شدند تا شــاگردان آلگنو با قبول دومین باختشــان ناکام بزرگ جام باشگاههای جهان لقب بگیرند.

در مقابــل، قرمزپوشــا­ن لوبه موفق شدند ستهای بازی را با امتیازهای ۰۲‪۵۲-۳۲ 4۲-۶۲، ۵۲-۲۲، ۵۲،‬ و 1۷-19 به سود خود تمام کنند تا با دو برد و پنج امتیاز صعودشــان به مرحله نیمهنهایی را قطعی کنند و در آخرین دیدارشان در دور گروهی، در یک بازی تشریفاتی به مصاف کافل روسیه بروند.

همچنین از همینگروه، تیم اســکرا بلهاتوف لهســتان که میــالد عبادیپور را از ابتــدا در اختیار داشــت در حالی رو در روی تیم شگفتیســاز فاکل روســیه قرار گرفت که بــرای صعود به نیمهنهایی نیاز مبرم به این برد داشــت، اما در پایان روسهای جنگنجو در حالی که ۲ بر صفر از زردپوشــان لهســتانی عقب بودند در ماراتنی جذاب و دیدنی که پنج ســت به طول انجامید توانســتند با نتیجه ۳ بر ۲ از سد یاران عبادیپور بگذرند تا فاکل هم با کسب دومین بردش چهار امتیازی شود و بههمراه لوبه صعودش به دور نیمهنهایی را قطعی کند.

ســتهای این دیدار بــا امتیازهای ‪۵۲-1۲ ۰۳-۸۲، ۷۲-9۲، ۳۲-۵۲،‬ و 19-۲1 به ســود فاکل پایــان یافت تا با وجود درخشــش عبادیپور که توانســت ۲۲ امتیاز کســب کند، اسکرا با دو باخت متوالــی از صعود به جمع چهار تیمپایانی باز بماند.

رقابتهای دور گروهی فردا پیگیری میشود که در یکی از مهمترین بازیها از ساعت ۵1:۳۲ خاتم اردکان میهمان آسکو رسوویا است و از ساعت ۰۲ ساداکروزیر­و برزیل به مصاف ترنتینو ایتالیا میرود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran