Iran Varzeshi

وزنهبرداری که مطیع فدراسیون نباشد، عذرش را میخواهیم

-

محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنهبرداری که معتقد اســت اگر کسی در مســیری که فدراســیون مشخص میکنــد حرکــت نکند، عــذرش را میخواهنــد امــا هنــوز خــود او در فدراســیون وزنهبرداری بهعنوان دبیر ایــن مجموعه حق امضــا و دخالت در امور مدیریتی را ندارد! محسن بیرانوند در مورد جلســهای که روز گذشته در حضور رییــس کمیته ملــی المپیک برای بررسی شرایط بازگشت کیانوش رستمی به تیم ملی انجام شد، میگوید: «قرار است کیانوش رستمی بیاید و در همین خصوص جلسهای با هم داشته باشیم. در مورد اینکه سرمربی تیم ملی هم در این جلسه حاضر باشد یا نه، در روزهای آینده تصمیمگیری میشود اما چیزی که مشــخص است رستمی باید در چارچوب فدراسیون قرار بگیرد و در همان مسیرکارش را ادامه دهد!»

بیرانونــد در مــورد اینکه گفته میشــود فدراســیون بــرای حضــور کیانوش رستمی در مسابقات گزینشی شرط و شــروطی تعیین کرده، تاکید دارد: «مــا باید از تمام پتانســیلم­ان اســتفاده کنیم. یک ورزشــکار وقتی ملیپوش میشــود کلی هزینه برایش شــده، بیش از 12،10 ســال وقت و انــرژی صرف شــده تا یــک قهرمان مــدالآور شــود و به همیــن راحتی نمیشود سرمایههای ورزشی خود را از دست بدهیم اما اگر کسی در مسیری که فدراسیون مشخص میکند حرکت نکند، عذرش را میخواهیم. مهمترین چیز این است که کار با رعایت اخالق، دیسیپلین و نظم پیگیری شود.»

بیرانوند بــا تاکید بــر اینکه نام وزنهبردار دیگری بــه کاپ قطر اضافه نخواهد شــد، در مورد وضعیت آینده کیانوش رســتمی معتقد است: «همان 4 وزنهبرداری که نامشــان اعالم شده به قطر میروند، چون مسابقه گزینشی کم نداریم. قرار است ما اول با کیانوش رســتمی صحبت کنیم و بعد در مورد اعزام این وزنهبردار بــه تورنمنتهای مختلف تصمیمگیری کنیم. ســرمربی تیــم ملی نام او را در فهرســت نفرات شــرکتکنند­ه در جام فجر قرار داده. در مورد باقی موارد باید حتما صحبت شــود. ما امسال مسابقات تایلند را هم در پیش داریم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran