Iran Varzeshi

سوالری: خط زدن اسم ایسکو، دلیل ورزشی داشت

-

رئال مادرید پیش از آنکه مقابل رم به میدان برود از صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانــان مطمئن بود. بــا این حال برای ایــن به میدان رفتند که اول شــدن خود را قطعی کنند. ســانتیاگو سوالری در این مسابقه، نام ایسکو را از فهرست تیم خارج کرد و همین باعث تعجب بسیاری شد.

او بعدتــر از تصمیم خود دفاع کرد و گفت که شــرایط به ترتیبی بوده که باید ایســکو را کنار میگذاشته است: «برخی تصمیمهــای خاص بــرای لحظات خاص اســت. ما تصمیمــات را میگیریم و این تصمیمات همیشــه ورزشــی هستند، به جــز موارد نادر که البتــه این تصمیم هم جزو آن موارد نیســت. مــا اینجاییم که همه تاش خود را انجــام بدهیم و اینکه چه بازیکنی در ترکیب قرار میگیرد و چه بازیکنی نیمکتنشــی­ن میشود مسالهای سطحی و کاما بیمورد است.»

مارکــوس یورنته در ایــن بازی در ترکیب ثابت قرار گرفــت و نمایش او در پایتخــت ایتالیا خوب بود و این ســوال مطرح شــد که او چــرا در مقابل ایبار در ترکیب ثابت قرار نگرفت.

ســوالری گفت: «آن هم یک تصمیم دیگر بــود. ما اینجا آمدهایــم که تصمیم بگیریم. گاهی تصمیمهای ما درست است و گاهی هم اشــتباه میکنیم. اینکه بعد از بازی اوضاع را تحلیل کنید خیلی ســاده اســت. من از عملکرد یورنته خیلی راضی هستم. او بسیار باانضباط است و خیلی هم ســخت تاش کرده است. ما همه برای او خیلی خوشحالیم.»

چنگیــز اوندر بهتریــن فرصت نیمه اول را در اختیار داشــت اما در حالی که فاصلــهای اندک تا دروازه خالی داشــت، توپ را به آسمان زد. رئالیها در نیمه دوم واکنش خوبی نشــان دادند و مربیشان هم از این بابت خوشــحال بود. سوالری ادامه داد: «مســابقهها 90 دقیقه هستند و ما میدانستیم که چطور در طول بازی به بلوغ برســیم. ما در نیمه اول ســخت تــاش کردیم اما در نیمــه دوم دقیقتر بودیم. درست اســت که آنها یک فرصت داشــتند تا روند بــازی را عوض کنند اما نخســتین باری که چنین فرصتی نصیب ما شــد، آن کاری که باید انجام میدادیم را انجام دادیم.»

رئــال مادرید با پیــروزی دو بر صفر مقابل رم صدرنشــینی خــود را در گروه قطعی کرد و در دور بعدی در ســید یک قرار خواهد گرفت.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran