Iran Varzeshi

دیفرانچسکو:نمیشوداشتب­اهاتهمیشگی­رادوبارهود­وبارهتکرار­کنیم

-

اوزهبیــو دیفرانچســ­کو میگوید کــه رم همان اشــتباهات همیشــگی را تکرار کــرد و برنامه بازی از دستانش خارج شد.

رم در نیمــه اول بازی با رئــال حاکم میدان بود و فرصتهای پرشــماری را از دســت داد. آنها در ابتدای نیمه دوم دو گل آسان دریافت کردند و بازی را باختند.

مربی رم گفت: «بدون در نظر گرفتن اشــتباهات فردی، امروز با تیمی بســیار جوان به میدان رفتیم که بازیکنان مهمش را نداشــت اما مــا عملکرد خوبی در زمین داشتیم.

البته نمیشود همان اشتباهات همیشگی را دوباره و دوبــاره تکرار کنیم. هر بار که گل میخوریم، نقشــه بــازی بهکلی از دســتانمان خارج میشــود و ما اجازه میدهیم که سرمان پایین باشد.

آنقدر از این موضوع عصبانی هســتم که نمیتوانم در قالب کلمات بیانش کنم. اگر شما مقابل تیمی مانند رئــال مادرید تا این حد عالی بازی میکنید، نمیتوانید زمانی کــه گل خوردید دســت از همــه کارهایی که میکردید بردارید.

اگر خوب نگاه کنید، نخســتین اشــتباه بزرگ را فازیو مرتکب شــد که بازیکن کمسنوســال­ی نیســت. برخــی از بازیکنان باتجربهتر ما هم اشــتباه میکنند. بازیکنان جوانتر هم آنقدر مشــتاق بازی هســتند که گاهــی زمانی که فرصت عالی گلزنی دارند هم تصمیم اشتباهی میگیرند.

چیزی که واقعا من را اذیت میکند این اســت که دو گل روی ضدحماتی خوردیم که روی کرنر خود ما بود. این چیزی است که شما را در فوتبال نابود میکند. شما نمیتوانید از این اشتباهات داشته باشید.»

چنگیز اوندر در نیمه اول فرصتی طایی را مقابل دروازه خالــی از دســت داد و همین اتفاق باعث شــد اعتماد به نفس رم نابود شــود. دیفرانچسکو میگوید: «هفت، هشــت بار از من ســوال شــده که در این باره چه کاری میتوانیم انجام دهیم. این ســوالی به ارزش میلیونها دالر اســت. من بارها به بازیکنان گفتهام که نتیجه بازیها در دقیقه 90 ممکن است مساوی شود یا اینکه با پیروزی تیم تمام شود اما این تیم در فاصله 30 دقیقه مانده به پایان مســابقه تسلیم شده بود، انگار که دقیقه پایانی بازی از راه رسیده است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran