Iran Varzeshi

کواچ: گل ریبری پاداش او بود

-

نیکــو کــواچ، مربی بایــرن مونیخ میگوید که نخستین گل فرانک ریبری در این فصل، پــاداش بازی فداکارانه او برای بایرن بود.

ریبری پنجمیــن گل بایرن در برد پنج بر یک مقابل بنفیکا را زد و بایرن با ایــن پیروزی، صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی کرد.

آرین روبن و روبرت لواندوفسکی هم هر کدام دو گل به ثمر رســاندند. کواچ پــس از بازی گفت: «ریبری ســرانجام توانست به خودش پاداش بدهد. فرانک در زمین خیلی ســخت تالش میکند و همتیمیهایش را در داخل جریان بازی قرار میدهــد. امروز او گل زد. او حقش بود که گل بزند.»

قهرمان آلمــان در بازی قبلی خود در بوندسلیگا مقابل فورتونا دوسلدورف به تســاوی سه بر سه رسیده بود و حاال در بوندسلیگا پنجم است. کواچ پس از برد قاطع مقابل بنفیکا گفت: «همه چیز طبق روال بود. مــا عالی دفاع کردیم و در حمالت هم از فرصتهایمان استفاده کردیم. ما ســرانجام توانستیم در طول 90 دقیقه، ســطح عملکــرد خود را باال نگه داریم.

شاید عجیب به نظر برسد اما زمانی که مــا در لیگ قهرمانان یــا بازیهای بــزرگ لیگ بازی میکنیــم، میتوانید ببینید که تیم چه قابلیتهایی دارد اما زمانی که مقابــل تیمهای کوچکتر به میدان میرویم، گاهی نمیتوانیم با تمام تــوان بازی کنیم. ما نیــاز داریم که در طول 90 دقیقه با تمام توان بازی کنیم، همان کاری که امروز انجام دادیم.»

نتایــج ضعیف باعث شــده بود که اوضاع کواچ روی نیمکت بایرن متزلزل باشــد. پس از این بازی، روبن گفت که خوشحال اســت تیم در حد خود بازی کرد: «من امروز بهشکل ویژهای حواسم به مربــی بــود. بهعنوان یک فــرد، او شایسته این برد بود. او متعلق به همه ما بازیکنان است.»

این ســتاره هلندی همچنین گفت که یک بازی به معنای بازگشــت بایرن نیســت و باشــگاه باید تــالش کند تا کواچ بتواند در پســت مربی بماند. از او پرسیدند که آیا این پیروزی اوضاع تیم را عوض میکند و او گفت: «باید ببینیم. این فقط یک بازی است. اگر شنبه پیروز

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran