Iran Varzeshi

فونسکا: شاختار تا آخرین لحظه برای صعود میجنگد

-

مربی بنفیکا: بایرن بازی ما را خنثی کرد

روی ویتوریا، مربی بنفیکا بعد از باخت سنگین تیمش گفت: «ما امروز در اوج بازی خود نبودیم. ما عالی بازی نکردیم. ما نتوانســتی­م اســتراتژی خود را به عمل درآوریم. ما باید در دفاع ســازمانیا­فته بــازی میکردیم و پیش از ایجاد حمالت، تالش بسیاری میکردیم تا توپ را به دست بیاوریم اما در این کار ناکام بودیم. این همچنین به این دلیل بود که بایرن عالی بود. آنها بر بازی مســلط بودند و حرکات مــا را خنثی کردند. آنها یکی از بزرگترین تیمهای اروپا هســتند. ما باید بازی را تحلیل کنیم اما بایرن با شایستگی پیروز این مسابقه شد.» نشویم، دوباره به دردسر میافتیم.»

روبن همچنین شــایعه ناآرامی در رختکــن بایرن را تکذیب کرده اســت: «در رختکــن بایرن هیچ اتفاقی نیفتاده است. جو تیم خوب است. ما با هم پیروز میشویم و با هم میبازیم.»

مانوئل نویــر، دروازهبان تیم هم از مربی دفــاع کرد: «البته کــه تیم برای مربی بازی میکند. ما مسوولیت بسیار بزرگــی داریم، چون نقش اول در زمین به عهده ماســت. ما همــه در یک قایق هستیم.»

حســن صالــح حمیدزیــچ، مدیر ورزشــی بایرن هم از عملکرد تیم راضی بود: «این یک پیروزی برای بایرن مونیخ بود. بازیکنان برای خودشان، برای بایرن و بــرای مربی بازی کردنــد. این خیلی خیلی خوب بود. مــا گفتیم که پس از بازی صحبت خواهیم کرد و صحبت ما بیتردید خیلی دلپسند خواهد بود.»

او همچنین گفت که باشگاه به فکر تغییر مربی نیست: «نه، اصال به این فکر نبودهایم. ما به این فکر نمیکنیم که آیا مربی جدیدی به تیم بیاوریم یا نه.» بــازی گفت: «حاال همه چیــز به خودمان بســتگی دارد. ما شانس خوبی برای صعود داریم اما باید بــازی آخرمان را ببریم. این کار بسیار ســختی خواهد بود چون لیون تیم فوقالعادها­ی است. آنها با متوقف کردن منچسترسیتی یک بار دیگر نشان دادند که تیم خوبی هســتند. با این حال ما تا زمانی که برای صعود شانس داشته باشیم خواهیم جنگید.» در همین حال یولیان ناگلسمان، سرمربی هوفنهایم که تیمش شانس صعود را از دست داد، از شــاگردانش به خاطر از دســت دادن موقعیتهــا­ی گلزنی مقابل شاختار دونتسک انتقاد کرد. او گفت: «من پائولو فونسکا، ســرمربی تیم شاختار باور نمیکنم که تیمی با 10 بازیکن بتواند دونتسک میگوید تا زمانی که تیمش برای بهتر از ما بازی کند. اگر ما میتوانســت­یم صعود به مرحله یک هشــتم نهایی شانس از موقعیتهای مســلم گلزنیمان استفاده داشته باشد خواهد جنگید. شاختار به لطف کنیم، مسابقه را میبردیم. ضربه آخری که پیروزی دراماتیک 3 بر 2 مقابل هوفنهایم در دقیقه 92 خوردیم واقعا بیرحمانه بود.» به صعــود به مرحله حذفــی امیدوار ماند. شــولز که در این بازی یک موقعیت دروازه تساوی لیون در خانه مقابل منچسترسیتی خالــی را برای هوفنهایم از دســت داد هم هم بــدان معنا بــود که مردان فونســکا گفت: «من واقعا عصبانیام که آن موقعیت میتواننــد در هفته آخر صعــود کنند اگر را از دســت دادم. با این حال فکر میکنم دو هفته دیگر نماینده فرانســه را شکست که ما با وجود 10 نفــره بودن خوب بازی دهند. فونســکا در کنفرانس خبری پس از کردیم.»

پنجشنبه 8 آذر

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran