Iran Varzeshi

مهاجری: با پرسپولیس بازی داریم نه با کامیـابینی­ا

- سميرا شيرمردي ‪Samira Shirmardi‬

پرســپولیس بعد از بازی مهم و ســنگینی که مقابل تراکتورســ­ازی تبریز داشــت حــاال باید مقابل ماشینســاز­ی به میدان بــرود. مقابــل تیمی که با رضــا مهاجری تــا االن در لیگ برتر هیچ شکســتی را تجربه نکــرده. مهاجری که همیشــه برای پیروزی مقابل اســتقالل و پرســپولیس انگیزه باالیی داشــت، حاال هم تیمش را برای کســب پیروزی آماده کرده، نه کســب تســاوی. ســرمربی ماشینســاز­ی تبریز اگرچه ۵ بازیکن اصلی خــود را به دلیل مصدومیــت و محرومیــت در اختیار ندارد امــا روی انگیزه باالی بازیکنــان جایگزین حســاب ویژهای باز کــرده و فکر میکند با آنهــا میتواند نتیجــه خوبی بگیرد.

ظاهرا تیمتــان مصدومان زیادی برای بازی با پرسپولیس دارد؟

بله، تعدادشان زیاد است. ما محسن یوسفی، مهدیزاده، ساالری و توحید غامی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. عزیز معبودی هم با اشتباه محرز داور محروم شد.

چرا به این محرومیــت اعتراض نکردید؟

مگــر اعتــراض کنیم چــه اتفاقی میافتد؟ شــک نداشــتیم اعتراضمان به جایی نمیرسد برای همین این کار را انجام ندادیم. االن اوضاع تیمتان چطور است؟

اوضــاع تیم خیلی خوب اســت. ما داشــتههای خوبی داریم که در چند بازی اخیر هم بــا همین داشــتهها کار را پیش بردیم. این هفته هم بازی حساس و مهمی با پرســپولیس داریم کــه روی این نفرات حســاب باز کردیم چــون میدانیم انگیزه زیادی برای بازی با نایب قهرمان آسیا دارند.

به نظر میرســد برای بــازی با پرسپولیس هواداران تراکتوری زیادی هم به ورزشگاه بیایند تا از ماشینسازی حمایت کنند...

خدا را شکر وفاق خوبی بین هواداران تراکتور و ماشینسازی به وجود آمده. بچهها هم با تشــویق هــواداران بازیهای خیلی خوبی انجام دادند.

خیلی وقت بود کــه اکثر مربیان میگفتند ماشینسازی تبریز تدافعی بازی میکند اما در بازی با ســپاهان نشــان دادید اینطور نیست. این روند را در بــازی با پرســپولیس هم ادامه میدهید؟

من با این مساله کاما مخالفم چون تیم ما اصا تدافعی بــازی نمیکند. مقابل پرســپولیس هم با تمام وجود برای بردن به زمین میرویم.

یعنی برای بازی با پرسپولیس برای پیروزی به زمین میروید؟

تمــام تاشمــان را میکنیــم که تیممان برنده باشد. هیچ تیمی برای باختن به زمین نمیرود که ما هم مســتثنی از این قضیه نیستیم. در هر صورت تیمی که بهتر کار کند و تمرکز باالیی داشته باشد میتواند نتیجه بهتری بگیرد.

هیچ تیمی بــرای باختن به زمین نمیرود اما خیلی تیمها مقابل استقالل و پرسپولیس به تساوی راضی هستند...

تفکــرات ما اینطور نیســت. شــاید یکسری جاها زورمان نمیرسد اما این دلیل نمیشــود که نتوانیم ببریم. مــا در بازی با استقال هم کار ســختی داشتیم اما برای برد به زمین رفتیم.

مدتی قبل مسیح زاهدی در اختیار باشگاه قرار گرفت، شرایط او برای این بازی چطور است؟

یک سری سوءتفاهم بود که برطرف شد.

فکر میکنم اعتراض به مشکالت مالی سوءتفاهم نباشد. االن مشکالت مالی حل شده؟

30 درصد از قــرارداد بچهها تا االن پرداخت شــده که قرار است تا نیم فصل به 50 درصد برسد.

باشگاه ماشینســاز­ی تبریز برای پیــروزی مقابل پرســپولیس، پاداش خاصی در نظر گرفته؟

قرار است به هر بازیکن یک آپارتمان در ایلگلی داده شــود (میخندد). شوخی کردم. این بازی با بازیهای دیگر هیچ فرقی ندارد و پاداش آن مثل بقیه بازیهاست.

به هر حال بازی با پرســپولیس بدون شــک متفاوت با بــازی مقابل تیمهای پایین جدولی خواهد بود...

درست اســت اما در قراردادهای ما، پاداشها شبیه هم است.

پرســپولیس در بازی این هفته، کمال کامیابینیـ­ـا را در اختیار ندارد. نبود این بازیکن چقدر میتواند به سود ماشینسازی باشد؟

با تمام احترامی که برای بازیکنان قایلم اما معتقدم در تیمهای بزرگی مثل استقال، پرسپولیس، تراکتورســ­ازی تبریز و سپاهان، این تیمها هســتند که به بازیکن شــخصیت میدهند. پــس نبود بازیکــن در این تیمها هیچ تغییــری در روند آنها ایجــاد نمیکند. پرســپولیس همیشه پرســپولیس است. ما با پرسپولیس بازی داریم، نه با کمال کامیابینیا. به خاطر همین بود و نبود بازیکنان نمیتواند روی روند این تیم تاثیربگذار­د.

این مســاله کامال درست است اما بازیکنی مثــل کامیابینیا که ثابت بود وقتی در کمبود بازیکنان، غایب باشد، تاثیرگذار است.

بلــه اما مــا به ایــن مســائل فکر نمیکنیم و معتقدیم بــا یک تیم قدرتمند مثل پرسپولیس بازی داریم.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran