Iran Varzeshi

خسرویار: داور، بازی ایران و ازبکستان را خراب کرد

-

کتایون خســرویار ســرمربی تیم فوتبــال بانوان ایران کــه در تورنمنت کافــا حضــور دارد، بعــد از شکســت مقابل ازبکســتان، حــاال باید تیمش را آماده بازی مقابل تاجیکســتا­ن کند که پنجشــنبه برگزار میشــود. خسرویار درباره بازی ایران مقابل ازبکســتان در تورنمنت کافا میگوید: «در رقابتهای آســیای مرکــزی کشــورهای ایران، ازبکســتان، افغانســتا­ن، تاجیکستان و قرقیزستان حضور دارند. این تورنمنت برای ما و ازبکستان به خاطر آمادهسازی برای حضور در رقابتهای آینده اســت اما برای کشــورهای دیگر این فرصت را به وجود آورده تا بــا تیمهای قدرتمند بازی کنند و ما هم به پیشرفت فوتبال آسیای مرکزی کمک کنیم.»

ســرمربی تیم فوتبال بانوان ایران در مــورد اتفاقاتــی که بعــد از بازی ایــران مقابل ازبکســتان صورت گرفت و درگیریهــا­ی پیش آمــده، توضیح میدهد: «ما افغانستان را با نتیجه ۶ بر صفر بردیم و در ایــن بازی از بازیکنان جــوان اســتفاده کردیم. در بــازی با ازبکســتان آنها فکر نمیکردند ما این قدر قوی باشــیم به همین دلیل شوکی به این تیم وارد کردیم. بازی خوبی بود اما داور خراب کرد. داوری روی اعصاب بازیکنان هر دو تیم بود. بازی هم بسیار پرتنــش بود هر چند مــن از بازیکنان نسبتا راضی هستم. بازیکنان ما باغیرت بازی کردند اما خوبی این بازی این بود کــه نقاط ضعف را دیدم. 3 درگیری در زمین صــورت گرفــت و ازبکها آماده دعوا بودند. برای نخســتین بار بود من بهعنوان مربی داخــل زمین میرفتم و بازیکنان را جدا میکردم. ازبکستان تیم قدرتمندی اســت و ما هــم آمادهایم تا تیمهای قدرتمنــد و بزرگ را ببریم. ما برای این تورنمنــت کمتر از یک هفته تمرین کرده بودیم.»

کتایون خسرویار در رابطه با اینکه تورنمنــت کافا چقــدر میتواند به تیم ایران کمــک کند، میگویــد: «حضور در این تورنمنتها باعث میشــود برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم. هم من و هم بازیکنان نکات زیادی را از این بازیها یاد میگیریــم. حضور عبدی و حبیبی هم کمــک زیادی کرده. ما این شانس را داریم که در مسابقات پیش رو تا مرحله آخر پیش برویم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran