Iran Varzeshi

حاجیلو: ورزشگاه بهتر را به پرسپولیس دادند

-

چند هفتهای اســت که استقالل بــرای تمرین دور تهــران را میچرخد و جــای ثابتی برای تمریــن ندارد. در همین راستا سرپرســت تیم استقالل صحبتهایــی انجام داده اســت. اصغر حاجیلو در این بــاره میگوید: «تا 15 آذر با این مجموعه قــرارداد داریم اما چند گزینه دیگر بــرای قرارداد جدید داریــم. زمین نفــت، دانشــگاه علم و صنعت و پژوهشگاه زمینهایی هستند که با مســووالن آنهــا مذاکره کردهایم امــا نمیتوانیــ­م بــا ایــن مجموعهها قرارداد یکســاله امضا کنیم و مجبوریم زمانبندی برای آنها داشــته باشــیم. یــا بایــد 20 روز 20 روز این زمینها را اجــاره کنیــم یا هفتــهای. در حال حاضر مباشری (معاون اجرایی باشگاه) درگیــر ایــن موضوع اســت و قطعا تا قبــل از تاریــخ 15 آذر زمین تمرین تیم مشــخص خواهد شــد. امیدوارم در صنایــع دفاع بمانیــم و قراردادمان را با این مجموعــه تمدید کنیم چون صنایع دفاع همه امکانات مورد نیاز ما را در خود دارد. انشاءا... قرارداد تمدید میشــود و استقالل در همین زمین به تمرینهایش ادامه خواهد داد.»

چرا اســتقالل در ورزشــگاه امام رضا (ع) تمریــن نمیکند؟ حاجیلو به این ســوال هم پاسخ داده است: «برای پرســپولیس ورزشگاه شــهید کاظمی تخصیــص یافتــه که شــرایط بهتری نسبت به ورزشــگاه امام رضا (ع) دارد. ورزشــگاه امام رضا (ع) که به باشــگاه استقالل داده شده چمن مصنوعی دارد و االن چمنــش خراب شــده، هرچند شهرداری منطقه دارد همکاری میکند تا چمن این ورزشــگاه درست شود تا تیمهــای پایه ما هم بتواننــد در آنجا کار کنند. متأسفانه سالهاست که این باشــگاهها از این مشکالت رنج میبرند و هر ســال هم تکرار میشود. حتی ما از داشتن یک استادیوم خصوصی مانند باشگاه گسترش فوالد محروم هستیم. اگر چنین ورزشــگاهی برای استقالل وجود داشته باشــد میتوان مسابقات را در همانجــا برگزار و مســائل مالی را حــل کرد. اینگونه باشــگاه میتواند از برنــدش درآمدزایی داشــته باشــد اما ایــن اتفــاق هیچوقــت رخ نداده است.»

البته استقالل زمین اردوگاه ناصر حجــازی را هــم در اختیــار دارد که بالاستفاده مانده و مشخص نیست چرا مســووالن کنونی این باشگاه از زمین ناصر حجازی بــرای انجام تمرینهای خود استفاده نمیکنند.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran