Iran Varzeshi

30 هزار دالرتا بازگشت جباروف

-

در روزهای اخیر ســرور جباروف مدام با امیرحســین فتحی، سرپرست موقت باشگاه استقالل در تماس بوده و فتحی کوشیده رضایت این بازیکن را برای بازگشت به استقالل جلب کند.

این تالشها اما تــا به امروز هیچ نتیجــهای نداده چرا کــه حلقه واصل دوباره این بازیکن ازبک به استقالل در پرداخت 30 هزار دالر است که باشگاه استقالل هنوز نتوانســته این مبلغ را جفــت و جورکند تا ســرور دوباره در ترکیب آبیها دیده شود.

واقعیت این اســت که فتحی در روزهــای اخیر بخصوص 48 ســاعت گذشــته بارها بــا جبــاروف مکالمه تلفنی داشــته و حتــی برخی اعضای کمیته فنی باشــگاه استقالل نیز گفت و گوهایی با این بازیکن داشــتهاند تا رضایتش برای بازگشت را جلب کنند اما همــه جمالت این بازیکن ازبک در نهایــت به پرداخت 30 هزار دالر ختم شد و تا زمانی که این مبلغ به حساب بازیکن ازبک واریز نشــود، او به ایران نخواهد آمد.

حتی فتحی برای حل این مشکل به یکی از مشــوقان باشــگاه استقالل که در کشــور آمریکا سکونت دارد نیز متوسل شــده و قصد داشته از طریق این شــخص مبلــغ فوق به حســاب سرور پرداخت شــود اما برخی موانع باعث شــده انتقال پول انجام نشود تا همچنان موضوع جباروف با اســتقالل مسکوت بماند.

با توجــه به اینکه همــه اعضای کادرفنــی و کمیتــه فنــی باشــگاه اســتقالل و حتی خــود فتحی روی بازگشت بازیســاز ازبک تاکید دارند و بر این باورند که این گزینه میتواند به اســتقالل کمک کند و دست این تیم را در نیــم فصل دوم بگیــرد، احتمال بازگشت سرور به استقالل بسیار قوت گرفته است.

در واقع جباروف موضوعی اســت که همه در باشــگاه استقالل روی آن اتفاق نظــر دارند و بــه احتمال زیاد ایــن ماجرا بــرای اســتقالل ختم به خیــر خواهد شــد و در نیم فصل دوم شاهد بازی کردن جباروف در ترکیب استقالل خواهیم بود.

حــاال چطــور اصغــر حاجیلو در یکی از مصاحبههــا­ی خود صراحتا به خبرگزاری ایســنا گفتــه که جباروف را نمیخواهیم و در باشــگاه استقالل بحثی بر سر بازگشت جباروف نشده از آن حرفهای عجیبی است که باورش برای آنها کــه بر احواالت اســتقالل اشــراف دارند، بسیار ســخت و دشوار است.

احتمــاال حاجیلــو از اســاس در جریــان این ماجرا نیســت و نمیداند که سرپرست باشگاه استقالل هر روز با جباروف تماس تلفنی دارد تا هر طور شده او را به تیم بازگرداند و مشکالت بازیســازی در استقالل را در نیم فصل دوم از بین ببرد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran